וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ניצחה 0:1 את בורנמות'

כריסטיאן בנטקה כבש את שערו הרשמי הראשון במדי המייטי רדז, שער שהיה צריך להיפסל בגלל נבדל של קוטיניו והשאיר את קבוצתו עם מאזן מושלם ואת העולה החדשה ללא נקודות העונה

כריסטיאן בנטקה ליברפול חוגג שער. AP
שער בנבדל, אבל שער. בנטקה חוגג/AP

המחזור השני בפרמיירליג ננעל הערב (שני), כאשר ליברפול גברה בביתה 0:1 קטן על העולה החדשה בורנמות'. האדומים שמרו על מאזן מושלם העונה, בעוד הצ'ריז נותרו ללא נקודות אחרי שני הפסדי 1:0 מתסכלים מבחינתם. כריסטיאן בנטקה כבש את השער היחיד במשחק (26), שער הבכורה הרשמי שלו במדי ליברפול.

ליברפול, לעיני הבוס ג'ון הנרי שישב ביציע לצד השחקן ג'ון לית'גו, פתחה את המשחק לא טוב ובורנמות' ניצלה זאת כדי לצאת קדימה, כאשר בדקה החמישית שער שלה נפסל, כנראה בצדק, אחרי שטומי אלפצ'יק נגח מקרוב לרשת של סימון מיניולה, אך ביצע עוד קודם לכן עבירה על השומר שלו.

לאט לאט המארחת נכנסה לעניינים ובדקה ה-26, ג'ורדן הנדרסון הכניס כדור חכם לתיבת החמש אחרי קרן. קוטיניו, שהיה בנבדל, לא הגיע, אבל בהחלט היה מעורב במהלך והטעה את שוער בורנמות' ומי שניצל זאת היה כריסטיאן בנטקה שכבש מקרוב את שערו הראשון במדי ליברפול וה-12 ב-13 הופעות הפרמיירליג האחרונות שלו. השער של החלוץ הבלגי היה חייב להיפסל במסגרת התיקון לחוק הנבדל שנכנס בקיץ, אבל השופט פספס בגדול.

שתי דקות לאחר מכן, הנדרסון כמעט כבש בבעיטה מפתיעה מחוץ לרחבה, אבל משם והלאה ליברפול שוב נרדמה ובדקה ה-60 מאט ריצ'י כמעט השווה, אבל פגש רק את העמוד. עשר דקות לאחר מכן, רוברטו פירמינו נכנס להופעת בכורה באנפילד בקבוצתו החדשה במקום ג'ורדון איבה, אך לא הצליח לעזור למייטי רדז להגדיל את היתרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully