וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: עפולה הביסה את נצרת עילית, הפועל פתח תקוה ניצחה

דויד סולארי כבש ב-0:4 של הקבוצה מבירת העמק על היריבה המפורקת, שספגה תשעה שערים בשני משחקים. בן אז'ובל סידר למלאבסים 0:1 בראשון לציון. יבנה - קרית גת 1:1

המחזור השני של גביע הטוטו בלאומית הסתיים הערב (שני) עם שלושה משחקים. מכבי יבנה נפרדה ב-1:1 דרמטי ממכבי קרית גת, הפועל נצרת עילית הובסה בביתה 4:0 מול הפועל עפולה והפועל ראשון לציון הפסידה גם היא בבית, 1:0 להפועל פתח תקוה.

seperator

מכבי יבנה - מכבי קרית גת 1:1

שתי הקבוצות שהפסידו במשחק הראשון חיפשו נקודות ראשונות במפעל ונאלצו להסתפק כל אחת בנקודה בודדת, כאשר האורחים משווים ממש בדקה ה-90 משער של צליל נחמיה אחרי יתרון מוקדם של יוסי תורג'מן (5). הקבוצות יפגשו זו את זו גם במחזור פתיחת העונה בעוד ארבעה ימים.

הפועל נצרת עילית - הפועל עפולה 4:0

שבוע אחרי שחטפה חמישייה בדרבי מול אחי נצרת, נצרת עילית המשיכה להתבזות עם תבוסה ביתית. כבר בדקה ה-12 עפולה עלתה ליתרון 0:2 משערים של גיא דיין (3) ומתיאס מרטין (12) ובהמשך, גם דויד סולארי (41) ועמית מזרחי (48) כבשו. עפולה עם שלוש נקודות כעת.

הפועל ראשון לציון - הפועל פתח תקוה 1:0

שער בודד של בן אז'ובל בדקה ה-38 הכריע את המשחק לטובת היורדת, ששמרה על רשת נקייה שבוע שני ברציפות. עבור הקבוצה מעיר היין מדובר בהפסד 1:0 שני ברציפות.

דויד סולארי שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
סולארי מצא את הרשת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully