וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים לבאזל: מכבי תל אביב בלי שינויים בהרכב ובלי חלוץ חדש

17.8.2015 / 18:25

סלבישה יוקאנוביץ' לא מתכנן מהפכה ב-11 למרות ההפסד בפנדלים לקרית שמונה במשחק אלוף האלופים. המועד האחרון לרישום שחקנים לפלייאוף האלופות הוא 24 שעות לפני המשחק, אך גם אם יגיע מחר זר הוא לא ישחק בשוייץ

one

מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ' לא מתכנן שינויים גדולים בהרכב הקבוצה לקראת המשחק הראשון מחרתיים (רביעי) בפלייאוף ליגת האלופות מול באזל, למרות ההפסד בשבת לקרית שמונה במשחק אלוף האלופים.

טל בן חיים ואיתן טיבי אמורים לפתוח יחד במרכז ההגנה ועמרי בן הרוש בצד שמאל, כשבצד ימין אמור לפתוח יובל שפונגין, שלא שיחק מול עירוני קרית שמונה במשחק האחרון של הקבוצה בגביע הטוטו.

גל אלברמן המצוי בכושר טוב יהיה הקשר האחורי כאשר לפניו יש לנוסא איגייבור מקום בטוח וככל הנראה גם לניקולה מיטרוביץ' ייתן המאמן את חולצת ההרכב. ערן זהבי וטל בן חיים הם די באנקרים קדימה ואת המקום האחרון יקבל כנראה אבי ריקן בגלל משחקו הטוב בפלזן וגם כיוון שהוא מכיר היטב את המגרש בבאזל ושיחק בו מספר פעמים עם ציריך.
עדן בן בסט שלא היה בסגל בשבת אמור לחכות להזדמנות על הספסל וכך גם ברק יצחקי.

בניגוד למשחק בצ'כיה בסיבוב הקודם, הפעם החליטו במכבי תל אביב להוציא את מרבית שחקני הקבוצה ולא רק 20. בפעם הקודמת כזכור נותר יואב זיו בארץ והפעם רק הצעירים דן גלזר וסוהיל ארמלי אמורים להישאר, בזמן שהקבוצה תהיה בשוויץ.

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
הניסיון בציריך עשוי להכניס אותו להרכב. ריקן/מגד גוזני

אחרי ששיחקו 120 דקות במוצאי שבת ומכיוון שהיה חם מאוד הבוקר, העדיף הסרבי לערוך אימון קל בדומה לאימונים שנערכים אחרי משחקים. שוער המשנה חביב אוחיון שחגג יום הולדת 17, זכה לטקס וברכות מהשחקנים.

במכבי כבר מבינים שלא תהיה משמעות לחלוץ חדש, גם אם ג'ורדי קרויף ירשום אחד כזה עד מחר באחת בלילה. כל שחקן שיגיע לא יוכל לשחק תוך 24 שעות ולהשתלב מקצועית. כך או אחרת, התקנון מאפשר למכבי לרשום שחקן עד 24 שעות לפני המשחק הראשון, אבל מה שמעניין הוא שאם היא לא תעשה זאת, היא לא תוכל לרשום את החלוץ למשחק הגומלין ב-25 באוגוסט. הרישום הוא כאמור לשני המשחקים מול באזל.

בסביבתו של קרויף מסבירים כי הוא לא הצליח לצרף עד עכשיו חלוץ איכותי, מאחר ששחקנים טובים בשוק עוד מקווים לשחק בליגות טובות מישראל והם מחכים לראות האם מכבי תל אביב תעפיל לליגת האלופות. במידה שההולנדי לא ירשום שחקן עד מחר ויפספס את פ.צ. באזל, הוא יוכל לרשום שחקן לשלב הבתים של ליגת האלופות או הליגה האירופית עד ה-1 בספטמבר בחצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully