וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: איגור נסטרנקו חתם לעונה אחת

17.8.2015 / 14:28

הסנטר (25, 2.03) ששיחק את רוב הקריירה שלו עד כה במדי מכבי ראשון לציון, נשאר בכתום ויצטרף לסגל של נדב זילברשטיין. בקבוצה ממשיכים לחפש אחרי סנטר וקומבו גארד זרים

עירוני נס ציונה ממשיכה לבנות את הסגל לקראת העונה הקרובה, והיום (שני) החתימה הקבוצה את הסנטר איגור נסטרנקו, ששיחק בשנים האחרונות במכבי ראשון לציון. בקבוצה היו מאוד מעוניינים לצרף בתחילת הקיץ את איתי שגב, ששייך למכבי תל אביב והושאל בשנים האחרונות לגלבוע/גליל והפועל חולון, אך בשבועות האחרונים קיבלו הודעה כי השחקן לא יושאל העונה וימשיך בסגל הצהוב. לאחר אותה הודעה בדקו בנס ציונה את האפשרות לצרף גבוה ישראלי, והוחלט ללכת על נסטרנקו, ששיתף פעולה בעבר עם נדב זילברשטיין בנוער של מכבי ראשון לציון.

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס מול שחקן מכבי ראשון לציון איגור נסטרנקו. ברני ארדוב
נסטרנקו מול סופו/ברני ארדוב

נסטרנקו (25, 2.03) גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, וכבר בגיל 18 עלה לבוגרים. בשנתיים הראשונות שלו בליגת העל זכה רק ל-11 משחקים, והחל מעונת 2010/11 הפך לשחקן רוטציה קבוע. באותה עונה רשם 2.4 נקודות ו-2 ריבאונדים בממוצע למשחק ב-9.2 דקות. אחרי עונה נוספת בה לא פרץ יצא לשנה אחת בליגה הלאומית במדי אליצור יבנה ורשם 8.7 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק. עונת השיא שלו במדים הכתומים היית העונת 2013/14 כשרשם 3 נקודות ו-2.1 ריבאונדים למשחק, ובעונה שעברה ירד ל-1.6 נקודות ו-1.3 ריבאונדים בממוצע.

הסגל הכתום לקראת העונה הבאה כבר כולל את הזרים רוסקו סמית' ופקוואן אדווין ששיחקו בעונה שעברה בליגת הפיתוח של ה-NBA, לצד הישראלים טל דן שממשיך עונה חמישית במועדון, יובל נעימי ששיחק אשתקד בבני הרצליה, יחזקאל סקוורר שהגיע מהפועל תל אביב וטל קרפלס שחזר לנס ציונה אחרי שנתיים ברובינארי הרומנית. בנס ציונה יעשו מאמצים לצרף סנטר וקומבו גארד זרים כדי להשלים את הסגל לקראת פתיחת האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully