וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'רס למריו באלוטלי: "עזוב את ליברפול - או שתשחק עם הנוער"

החלוץ הסורר, שממעט לשחק בליברפול מפתיחת העונה, קיבל מסר חד משמעי ממאמנו. אנטוניו קסאנו כבר מנסה לגייסו לסמפדוריה: "נעשה דברים גדולים ביחד, לא תתחרט אם תבוא"

one

מריו באלוטלי ממשיך "לככב" באנגליה, שוב בהקשרים שליליים. החלוץ לא קיבל אפילו דקה בפתיחת העונה בפרמיירליג ונראה כי מאמנו בליברפול, ברנדן רוג'רס, לא בונה עליו יותר מדי לטווח הקרוב. על פי דיווחים באנגליה המאמן פנה לאיטלקי והבהיר בפניו בשיחה תקיפה כי אם לא יעזוב את ליברפול, ייאלץ לרדת למחלקת הנוער של המרסיסיידרז.

"מריו יודע טוב מאוד מה הסיטואציה שלו והיכן הוא נמצא", הסביר רוג'רס לכלי התקשורת רגע לפני המפגש עם בורנמות' הערב (שני, 22:00, ספורט 1). "אין מה להוסיף יותר מדי. התפקיד שלי הוא ליצור סביבת עבודה טובה כדי שהקבוצה תוכל להצליח. זה מה שתמיד עשיתי. אני לא הולך לדבר על מריו באופן פרטי. כל אחד מקבל ממני כבוד, אבל כל אחד בוחר מה הוא נותן בחזרה. אם המועדון והמאמן מעניק לשחקן הזדמנות כלשהי, ואם השחקן רוצה לשחק ולהיות טוב, אני בטוח שאפשר למצוא פיתרון. אם לא, לפחות כדאי שהשחקן יידע היכן הוא עומד".

עם או בלי קשר, באיטליה יש מי שכבר מנסה להחזיר את החלוץ הסורר למולדת. אנטוניו קסאנו, עוד חלוץ שכמו באלוטלי נודע לאורך השנים כטרבלמייקר לא קטן, העביר לו פנייה אישית וכתב לו ב-SMS: "בוא לסמפדוריה, נעשה דברים גדולים ביחד. אתה לא תתחרט". למרות ניסיונות הגיוס של קסאנו, בארץ המגף העריכו כי מעבר של באלוטלי לסמפדוריה כמעט בלתי אפשרי, בעיקר על רקע הסכומים הגבוהים שהמרסיסיידרז צפויים לדרוש עבורו. סיבה אפשרית נוספת לכך שבאלוטלי לא להוט לעזוב את אנפילד על אף העובדה שהוא ממעט לשחק היא שעל פי חוזהו, הוא צפוי לקבל בונוס כספי שמן בן שש ספרות אם יישאר עד ה-1 בספטמבר.

מריו באלוטלי שחקן ליברפול. רויטרס
ליברפול מראה לו את הדרך החוצה. באלוטלי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully