וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאבד את משרתו? אברהם גרנט זומן לשימוע בהתאחדות הגנאית

בגאנה כועסים על כך שהמאמן הישראלי של הנבחרת האריך את חופשתו באירופה מעבר למתוכנן, למרות שהבטיח לחזור אחרי חודש. על פי הדיווח "משרתו של גרנט בנבחרת נמצאת בסכנה"

ברני ארדוב

האם אברהם גרנט עומד לאבד את משרתו כמאמן נבחרת גאנה? בתקשורת המקומית מדווחים היום שגרנט יוזמן לשימוע על ידי ההתאחדות ושמשרתו נמצאת בסכנה בעקבות העובדה שהוא האריך את חופשתו באנגליה מעבר למתכונן.

מאמן נבחרת גאנה אברהם גרנט עם שחקנו אסמואה ג'יאן. רויטרס
עשוי לשלם ביוקר על החופשה הארוכה שלו. גרנט עם ג'יאן/רויטרס

גרנט יצטרך להסביר בשימוע שייערך לו מדוע הוא האריך את חופשתו מחוץ למדינה, בזמן שהוא היה צריך להיות כבר לפני שבועיים בבגאנה כדי להתכונן למשימות הבאות של הנבחרת. הכוכבים השחורים יערכו משחק ידידות מול קונגו בספטמבר ולאחר מכן ימשיכו במשחקים שלהם במוקדמות אליפות אפריקה 2017 עם משחק מול רואנדה.

גרנט, שהתבקש לשהות בגאנה על מנת לעקוב אחר פעילות הליגה המקומית, ביקש ממעסיקיו חופשה של חודש, אך שהה באירופה מעבר לתקופה הזו ועלול לשלם על כך במשרה שלו, חצי שנה בלבד אחרי שהוליך את הנבחרת עד לגמר אליפות אפריקה בו היא נוצחה בפנדלים על ידי חוף השנהב.

"הוא ביקש חופשה של חודש, והחודש הזה הסתיים. ציפינו שיגיע בתום התקופה, אך הוא עדיין לא כאן", אמר בסוף השבוע גורם בהתאחדות. "אנחנו מודאגים מהשהות הממושכת שלו באירופה", הוסיף הגורם. "יצרנו איתו קשר בבקשה שישוב, כדי להתחיל את ההכנות למשחק מול רואנדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully