וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שלמה שרף מדווח על סקאוט של ניוקאסל שהגיע לצפות בירין חסן

אוהד מכבי תל אביב פרסם סרטון בו מוצגות הודעות SMS עם דיווחים כוזבים שנשלחו לפרשן ערוץ הספורט במשחק בין נתניה לבאר שבע, עליהם דיווח שרף במהלך השידור וזכה למחמאות מהשדר יהונתן כהן על עבודתו העיתונאית

קובי אליהו

אוהדים רבים של מכבי תל אביב זעמו השבוע על שלמה שרף בעקבות דברים שאמר בשידור משחק אלוף האלופים במשחק של הצהובים מול עירוני קרית שמונה, ואחד מהם החליט למתוח את הפרשן הוותיק של ערוץ הספורט. אתמול (ראשון) פרסם אותו אוהד סרטון בו מוצגות הודעות SMS עם דיווחים כוזבים שנשלחו לשרף במשחק בין מכבי נתניה להפועל באר שבע, עליהם דיווח שרף במהלך השידור ואף זכה למחמאות מהשדר יהונתן כהן על עבודתו העיתונאית. שרף ציין כי נציג מקבוצת ניוקאסל האנגלית נמצא באצטדיון ועוקב אחרי שחקן מכבי נתניה ירין חסן.

על פי שרף במהלך השידור, מי ששלח לו את הפרטים היה פרשן ערוץ הספורט משה פרימו. "פרימו שלח הודעה שיש פה סקאוט מניוקאסל", אמר שרף על המעקב אחרי השחקן, "זה רק מחזק את מה שאמרתי כאן מקודם". בהמשך פירט שרף כיצד "הסוכן ריצ'ארד אכל קוסקוס" עם השחקן לפני המשחק, כשהוא מצטט דברים שנכתב לו ב-SMS.

יש לציין כי זו לא הפעם הראשונה שבה פרשן ישראלי מדווח בנחרצות מידע שקיבל בSMS על מנת להכשילו, כשבעבר משה פרימו אמר בשידור שנבחרת ישראל תנסה לאזרח את בלם מכבי תל אביב קרלוס גרסיה, דבר שהיה רחוק מהמציאות. כמו כן, במהלך המשחקים האולימפיים גולשים רבים שלחו שאלות מקניטות למשה גרטל, שהקריא אותן בשידור מבלי להבין שמטרתן ללגלג עליו.

שלמה שרף. ברני ארדוב
נפל בפח. שלמה שרף/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • שלמה שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully