וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע היורובאסקט יגיע לישראל, גם ברקוביץ' וארואסטי יוזמנו

לפני צמד המשחקים עם סרביה ייערכו באיגוד הכדורסל טקסים לכבוד שחקני נבחרת ישראל משנת 1979 ונבחרת הנוער שעלתה לדרג א' הקיץ. האוהדים יוכלו להצטלם עם הגביע לפני המשחקים

מוטי ארואסטי, טל ברודי, מיקי ברקוביץ'. ברני ארדוב
גם הם יגיעו. ברקוביץ' וארואסטי עם ברודי/ברני ארדוב

גביע היורובאסקט עושה בימים אלה סיור בין כל 24 המדינות שישתתפו בטורניר החל מה-5 לספטמבר, ויגיע לישראל ביום שישי. בכל מקום אליו מגיע הגביע מתקיים טקס מיוחד איתו ובארץ יקיימו שני טקסים לפני המשחקים נגד סרביה במוצאי שבת וביום ראשון. לפני שני המשחקים יוצב הגביע בעמדה מיוחדת בתוך האולם בין שערים 9-10 ועד רבע שעה לפני כל משחק ובמחצית יוכל הקהל להצטלם עם הגביע ועם פרנקי הקמע. בבוקרי המשחקים נצא עם הגביע לסיורים ברחבי הארץ כדי שגם באירופה ידעו איזו מדינה יפה יש לנו, כפי שעשו בכל המדינות האחרות בהן ביקר הגביע.

במוצאי שבת יוזמנו לפרקט שחקני נבחרת ישראל משנת 1979, אלו שהיו הכי קרובים לזכות בגביע והיחידים שעלו על הפודיום באליפות אירופה אז סיימו במקום השני. לטקס יגיעו השחקנים מיקי ברקוביץ', מוטי ארואסטי, שוקי שוורץ, אורי בן ארי, אביגדור מוסקוביץ', סטיב קפלן, שי שרף, פיני חוזז, בועז ינאי ואיתמר מרזל (היה חלק מהנבחרת אבל לא שיחק באליפות), מנהל הנבחרת עמירם שפירא, עוזר המאמן בוב גונן ורות אלמנתו של המאמן רלף קליין. יחסרו השחקנים שלא גרים בארץ, בארי לייבוביץ', לו סילבר ואריק מנקין. ביום ראשון יקיימו באיגוד טקס קצר עם נבחרת הנוער, שזכתה לפני מספר שבועות במדליית הכסף באליפות אירופה דרג ב' ועלתה לדרג א'.

הגביע, הקרוי על שמו של ניקולאי שמאשקו, חבר בהיכל התהילה של פיב"א, שוקל 18 קילו, עשוי מזהב וכסף ומשובץ ב-24 אבנים. הגביע הנוכחי מונף מאז שנת 1995, ואלכסנדר ג'ורג'ביץ', מאמנה של נבחרת סרביה שתפגוש את ישראל לצמד משחקי הכנה בימים שבת וראשון, הוא אחד מאלו שזכו להניף אותו באותה השנה באליפות באתונה. ישראל תהיה המדינה ה-22 של הגביע שהחל את הסיור האירופי שלו כבר ב-19 במאי בריגה בירת לטביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully