וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס חתם בריאל מדריד עד 2020: "מעולם לא חשבתי לעזוב"

הבלם שהפך לקפטן החדש של הבלאנקוס במקום קסיאס חתם על חוזה חדש ואמר בטקס לכבודו: "לא מכחיש שלא היה לי נוח פה לעתים, אבל עכשיו אני רוצה להפוך לאגדה בריאל". איסקו יעזוב ליובנטוס?

אימג'בנק GettyImages

בריאל מדריד חששו הקיץ מכך שסרחיו ראמוס יעזוב את הקבוצה. הבלם החזיק בהצעה מפתה ממנצ'סטר יונייטד ושקל לעזוב, אך אחרי שהגיע לסיכום על הישארותו במועדון, היום (שני) הבלם חתם באופן רשמי על חוזה חדש עד 2020.

חוזהו הישן אמור היה להסתיים בקיץ של 2017, ובחוזה החדש עליו יחתום ראמוס צפוי להרוויח שכר "נאה" של 10 מיליון יורו לעונה, הסכום אותו דרש בתחילת המו"מ. ראמוס יתחיל השנה את עונתו ה-11 במדי ריאל, אליה הוא הגיע בקיץ 2006 מסביליה תמורת 27 מיליון יורו והפך מאז למנייה בטוחה בהרכב ולאחד הבלמים הטובים בעולם.

סרחיו ראמוס ומשפחתו, פלורנטינו פרס, ריאל מדריד. GettyImages
נשאר בריאל. סרחיו ראמוס/GettyImages

מאוחר יותר ערך ראמוס מסיבת עיתונאים חגיגית במתקן האימונים של המועדון בברנבאו. ראמוס אמר בטקס שנערך לכבודו אחרי החתימה: "החיים שלי מתחלקים לשתי תקופות - הילדות שלי בסביליה והקריירה במדריד. אני רוצה להדגיש שזה מעולם לא היה עניין של כסף. מעולם לא אמרתי שאני רוצה ללכת. החלום שלי הוא לפרוש כאן. האתגר שלי כקפטן הקבוצה הוא להוביל אותה בדרך הכי טובה שאני יכול. אני רוצה לזכות בתארים".

ראמוס לא הכחיש שחשב על עזיבה: "זה ברור ואני לא מכחיש שלא היה לי נוח פה לעתים, אבל אף פעם לא אמרתי שאני רוצה לעזוב". על כך שהפך לקפטן של המועדון במקום קסיאס: "אני רוצה להיות מנהיג בחדר ההלבשה, מקווה להמשיך את דרכם של שחקנים כמו חאבי אלפרו, חאבי נבארו וראול. אני במועדון הזה 10 שנים ומקווה שאהפוך לאגדה בריאל מדריד".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סרחיו ראמוס, פלורנטינו פרס, ריאל מדריד. GettyImages
אחוקים. ראמוס ופרס/GettyImages

בניגוד לכל התחזיות המוקדמות, ולמרות שלא הוזכר תכופות כמועמד, מתאו קובאצ'יץ' צפוי להפוך היום (שני) באופן רשמי לשחקן ריאל מדריד. קשר אינטר כבר נחת בספרד כדי לערוך בדיקות רפואיות לפני שיוצג בברנבאו, לשם יעבור תמורת סכום המוערך בכ-30 מיליון יורו. אתמול סיפק מאמן הנראזורי רוברטו מאנצ'יני אישור לסיכום בין המועדונים, וכבר נערך לפרידה מהקשר בן ה-21, שיהפוך לקרואטי החמישי בתולדות ריאל מדריד אחרי רוברטו יארני, דאבור שוקר, רוברט פרוסינצ'קי ולוקה מודריץ'.

האחרון, אגב, אמור לשמש כחונכו האישי בבירת ספרד ולהיות צמוד אליו מהרגע הראשון, כדי לסייע לו להתאקלם במהירות. ב'אס' כבר השוו בין קובאצ'יץ' לקרואטים הקודמים של ריאל, וכתבו כי "אם ברצונו להפוך לסיפור הצלחה, הוא חייב ללמוד מהסיפור של פרוסינצ'קי, הקרואטי היחיד שלא הטביע חותם בריאל, איך לא להתנהל". כמו כן, בריאל דיווחו כי ההחתמה הזו, בניגוד להחתמות קודמות, היא הצהרת אמון של הנהלת ריאל ברפא בניטס, שקיבל על הקשר המלצות חמות מחבריו הרבים באיטליה והציע אותו לראשי הבלאנקוס, שנענו בחיוב.

להחתמתו של קובאצ'יץ' עשויות להיות השלכות מיידיות על הסגל של ריאל מדריד, שכולל נכון לעכשיו לא פחות מ-28 שחקנים. דנילו סילבה הוא "החשוד המיידי" ועלול לעזוב בקרוב מאוד, אך מי שעשוי ללכת בעקבותיו הוא איסקו המאוכזב, שקיווה לשדרוג במעמדו העונה. ב'אס' מדווחים כי בואו של קובאצ'יץ' עשוי לגרום לקשר, שנחשב לאחד השחקנים האהובים בברנבאו, לעזוב ליובנטוס, שנואשת לחיזוק בקישור אחרי עזיבתו של ארתורו וידאל. אם ריאל אכן תמכור את איסקו מחירו צפוי לעמוד על כ-40 או 50 מיליון יורו, אבל לפי 'גאזטה דלו ספורט', הגברת הזקנה לא נרתעת מהסכומים הללו.

ידע מראש? פלורנטינו פרס צולם עם חולצה של קובאצ'יץ' ב-2010

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully