וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.8: ראמוס האריך את חוזהו בריאל מדריד, זלאטן יעזוב?

הבלם חתם בבלאנקוס עד 2020 וירוויח כ-10 מיליון יורו לעונה. החלוץ השבדי עשוי לעזוב את פ.ס.ז', מנצ'סטר יונייטד דורשת מריאל סכום שיא על דה חאה, כולל פיצוי של למעלה מ-33 מיליון יורו. סיאד חלילוביץ' וברצלונה בויכוח בנוגע לבן, איסקו מאוכזב מצרוף קובאצ'יץ'

עריכת וידאו וקריינות: מרום שפיצר

העברות

* עכשיו זה רשמי: סרחיו ראמוס חתם על חוזה חדש בריאל מדריד עד 2020 במסגרתו הוא צפוי להרוויח כ-10 מיליון יורו לעונה.

* החלוץ כריסטיאן הררה חתם לשתי עונות באלמריה. הספרדי בן ה-24 שיחק בשלוש העונות האחרונות באלצ'ה וכבש בעונה החולפת שער אחד ב'לה ליגה'.

* חלוץ פולהאם רוס מקורמק האריך את חוזהו בפולהאם עד 2019. החלוץ כבש 17 שערים במדי הקוטג'רס בעונה שעברה בצ'מפיונשיפ.

* הקשר האנגלי, בוטי ביאבי בן ה-19, ששיחק בעונה שעברה בפלקירק הסקוטי, חתם בסוונסי.

* אחרי ששיחק בעונה החולפת כמושאל בפיורנטינה, הקשר האיטלקי המבריק, אלסנדרו דיאמנטי בן ה-32, יושאל גם בעונה הבאה מקבוצתו גוואנגז'ו הסינית, כשהפעם הוא חתם בווטפורד, העולה החדשה לפרמיירליג.

רוס מקורמק במדי לידס יונייטד. GettyImages
נשאר בפולהאם. מקורמק/GettyImages

שמועות

* האם זלאטן איברהימוביץ' יעזוב את פריס סן ז'רמן כבר בחלון ההעברות הנוכחי? על פי ה'דיילי מייל' האנגלי, התשובה היא כן. ביומון האנגלי דיווחו שהחלוץ השבדי בן ה-33 קיבל הודעה מראשי המועדון לחפש לעצמו קבוצה חדשה וכי הם מוכנים למכור אותו "במחיר מציאה". מנצ'סטר יונייטד, מילאן, ארסנל וריאל מדריד מחכות מעבר לפינה.

* באנגליה מדווחים שארסנל ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות במריו גצה, שחקנה של באיירן מינכן ונבחרת גרמניה.

* ב'סקיי איטליה' מדווחים כי מנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה בסך 27 מיליון יורו על קשר לאציו לוקאס ביגליה.

* על פי דיווח ב"מייל", המנהל הספורטיבי של מנצ'סטר יונייטד, אד וודוורד, המריא לברצלונה כדי להשלים את עסקת העברתו של פדרו לאנגליה.

* ב'טלגרף' הבריטי מדווח כי ליברפול דחתה הצעה מרומא על ממאדו סאקו בסך 15 מיליון יורו.

* בקטלוניה מדווחים כי אדריאנו עדיין לא קיבל הצעה להארכת חוזה מברצלונה, וכי הוא מעוניין לעזוב בחלון ההעברות בינואר ובכל מקרה לא יאוחר מהקיץ הבא.

* סוגייית אלן חלילוביץ' ממשיכה להעסיק את ברצלונה: ברדיו 'קופה' הקטלאני מדווחים כי בברצלונה מעוניינים כי הכישרון הקרואטי יעבור בהשאלה לספורטינג חיחון, אך אביו של השחקן, אקס הפועל באר שבע סיאד חלילוביץ', מתעקש שבנו יעבור לקבוצה שמשתתפת במפעלים האירופים.

* מספר דיווחים מסקרנים על דויד דה חאה באנגליה: ב'דיילי מירור' טוענים כי ריאל מדריד הציעה למנצ'סטר יונייטד פיצוי בגובה 12 מיליון ליש"ט עבור השוער, אך השדים האדומים לא מתפשרים ודורשים פיצוי של למעלה מ-33 מיליון ליש"ט. הפיצוי הכי גבוה ששולם עבור שוער אי פעם בכדורגל העולמי, אגב, הוא 32.6 מיליון ליש"ט שיובנטוס שימה לפארמה עבור ג'אנלואיג'י בופון. לאור הדרישות החדשות, ישנה אפשרות שדה חאה יהיה חלק מהסגל של יונייטד העונה אך כלל לא ישותף.

* 'סקיי': אין התקדמות במו"מ בין פדרו למנצ'סטר יונייטד. אחרי משא ומתן אינטנסיבי בשבוע שעבר, המגעים הוקפאו ונראה כי הקיצוני מתרחק ממעבר לאנגליה בחלון ההעברות הנוכחי.

* ב'אס' מפרסמים כי למרות השמועות על עזיבה אפשרית של איסקו, שמאוכזב ממעמדו לאור החתמתו של מתאו קובאצ'יץ', הוא יישאר ויילחם על מקומו. למרות זאת, הוא הבהיר שהוא משאיר פתח למעבר לקבוצה אחרת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
יונייטד לא מתגמשת. דה חאה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully