וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: פלאח במו"מ עם מוסקרון, ניסיון להסדר עם אבוטבול ואוחיון

בהפועל תל אביב מקווים להיפרד מהמנודים, שעזיבתם עשויה לחסוך כשישה מיליון שקל. הבלם במו"מ עם שלוש קבוצות מבלגיה, מסתמן כי לא יצורף חלוץ ישראלי כעת. בקבוצה בטוחים: "בליגה זה ייראה אחרת"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

למרות שספגה אמש (ראשון) הפסד שלישי ברציפות בגביע הטוטו עם 3:2 מול מכבי פתח תקוה, בהפועל תל אביב מנסים לשדר עסקים כרגיל. בליגת העל, הם טוענים, הקבוצה תראה אחרת לגמרי. "אי אפשר לעשות קסמים ולהדביק קבוצה שכמעט כל השחקנים שלה חדשים בכמה שבועות", אמר אחד האדומים לאחר המשחק אתמול. "יש קבוצה מאוד טובה, אבל עדיין יש שחקנים שהגיעו רק עכשיו והם לא בכושר. ייקח להם עוד קצת זמן להיכנס לתלם. נראה קבוצה שונה בליגה".

בהפועל דואגים משתי סיבות עיקריות - כושרו הליקוי של לוקאס וינטרה, שנראה חלוד בשני המשחקים האחרונים, והעובדה שהקבוצה עדיין לא הצליחה להבקיע שער שדה. "זה נכון שספגנו שלושה שערים בשלושה משחקים, אבל זה בסך הכל משחקי הכנה והיום זו הפעם הראשונה ששיחקנו עם סגל מלא", אמר לאחר המשחק הבלם אדי גוטליב, שחגג את יום הולדתו ה-23. "אני בטוח שנעבוד קשה ונבוא מוכנים מול בית"ר. נכון, זה לא נעים לפתוח ככה את העונה, אבל שוב - אלה משחקי הכנה ונגיע לבית"ר בראש אחר. שם זה יהיה מחלמת עולם. אני חושב שהתאקלמתי בצורה מצוינת. זה לא פשוט המעבר הזה בין קבוצה גדולה לקטנה. הקצב הוא גבוה ויש הרבה קהל ואתה רוצה לנצח בעיקר בשבילם".

שחקני הפועל תל אביב, אדי גוטליב, צליל חתוכה. ברני ארדוב
מתכונן למלחמת עולם. גוטליב, מימין/ברני ארדוב

הסוגיה המעניינת ביותר בשבוע שנותר לאדומים עד פתיחת הליגה היא דווקא שלושת המנודים והקפטן העוזב שי אבוטבול. האדומים למעשה צריכים להעביר את הבלם, לוקאס וינטרה, ואת הקפטן החדש, מיחאי פינטילי, בבקרת התקציבים. לשם כך, הם צריכים לפנות כשישה מיליון שקלים מהתקציב העונה. הסכום הזה יתפנה ברגע שהפועל תגיע להסדר עם סארי פלאח, משה אוחיון, שי אבוטבול וישראל זגורי שעלותם השנתית למועדון עומדת על כשישה מיליון שקל.

בנושא זה החדשות הטובות אתמול הגיעו דווקא מכיוונו של זגורי. הקשר נמצא על סף סיכום עם מכבי נתניה ואפילו שנראה כי הפועל תשתתף בחלק משכרו בעונה הבאה. היא תחסוך את רוב עלותו המסתכמת ב-1.4 מיליון שקל. בשורות נוספות מגיעות מכיוונו של פלאח, שנמצא במגעים עם שלוש קבוצות מבלגיה, אחת מהם היא מוסקרון שכבר צירפה העונה את שוער הנבחרת אופיר מרציאנו ואחד מבעליה הוא פיני זהבי. בהפועל מאמינים כי פלאח יעבור לבלגיה עוד השבוע והיא תחסוך לפחות כ-200 אלף יורו שאותם צריכה להעביר למכבי חיפה על כרטיסו ואולי אף חלק גדול משכרו.

כמו כן, האדומים נמצאים במשא ומתן עם שני הקשרים הותיקים אוחיון ואבוטבול. השניים אמורים לסגור על פיצוי שיקבלו מהמועדון ויעזבו. בעוד שעם אבוטבול אין פערים גדולים, עם אוחיון האדומים עדיין רחוקים האדומים מסיכום על גובה הפיצוי ולמרות שבקבוצה מאמינים שיגיעו להסדר עם השניים כבר בימים הקרובים, לא ברור בכלל אם יושגו כאלה עד סוף השבוע. בשל כך, סיכוי גדול שהבעלים אמיר כבירי יצטרך להכניס כספים נוספים לבקרת התקציבים כדי שוינטרה ופינטילי יוכלו לשחק בטדי.

עוד באותו נושא

מנדיונדו: "אני אשם שהפועל תל אביב לא משחקת ברמה שהיא צריכה לשחק"

לכתבה המלאה
סארי פלאח שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לבלגיה? פלאח/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב עדיין רוצים להחתים חלוץ ישראלי ברמה, אך נראה כי זה יידחה לפחות עד חלון העברות בינואר. בהפועל לא מעוניינים להתפשר בנושא החלוץ הישראלי ורוצים להביא כישרון צעיר או חלוץ מוכח, כמו אחד הליגיונרים. בשלב זה, לאדומים די ברור כי אין אופציה כזו על השולחן ונראה כרגע שהם ימתינו בנושא זה עד לסיום חלון העברות הנוכחי. כמו כן, נראה כי הבלם בן אלגרבלי, שהגיע מהפועל באר שבע, לא יצטרף לאדומים העונה, בשל הסכום אשר דורשת אלונה ברקת, המסתכם בכמיליון וחצי שקל. אלגרבלי ובאר שבע יגיעו להליך בוררות כשכל סכום שיקבע אמור לצאת מכיסו של הבלם הצעיר. לכן גם אם הסכום יהיה קטן משמעותית ממיליון וחצי השקלים, עדיין סביר להניח כי לא יהיה ביכולתו לרכוש בעצמו את כרטיס השחקן שלו ולכן לא יצטרף להפועל תל אביב בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully