וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדיונדו: "אני אשם שהפועל תל אביב לא משחקת ברמה שהיא צריכה לשחק"

המאמן הספרדי ניסה להסביר את ההפסד השלישי של קבוצתו: "נצטרך לשפר דברים רבים. לא חושב שיש פה לחץ". בן שמעון: "פלייאוף עליון יכול להיות הישג גדול. אוהב שיש תחרות אמיתית"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב ספגה הערב (ראשון) הפסד שלישי משלושה משחקים מאז פתיחת העונה, הפעם כשהפסידה 3:2 למכבי פתח תקוה בגביע הטוטו, שמצידה רשמה ניצחון שלישי ברציפות והמשיכה לשלב רבע הגמר. השוער הראשון של הקבוצה, אריאל הרוש, סבל ממתיחה בגב ולא פתח, אך הוא אמור להיות כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים. מיחאי פינטילי ולוקאס וינטרה אמורים לעבור בבקרה השבוע.

צפו בהפסד השלישי ברציפות של הפועל תל אביב

שחקן הפועל תל אביב עומרי שקל. ברני ארדוב
עוד אכזבה. האדומים אחרי ההפסד/ברני ארדוב

"אני יוצא מרוצה מהמשחק הזה", אמר ססאר מנדיונדו. "יש שיפור ואנחנו עם הפנים לליגה, שזה מה שחשוב. כמובן שאני רואה את המשחקים האלו כהכנה כי באף אחד מהם לא יכולנו לשחק עם כל הסגל שלנו. לקראת בית"ר ירושלים נצטרך לשפר דברים רבים. זה לא רק עניין של קו ההגנה אלא של כל הקבוצה".

הספרדי התייחס לחיזוק אפשרי: "דיברתי עם הבעלים אמיר כבירי, אבל אין יותר מדי מה להגיד על זה כרגע. אני לא מודאג, ואין לנו תירוצים. היינו קרובים להבקיע מספר שערים. אני לא מרגיש לחץ ואני חושב שהוא לא קיים. אם אין לך עבודה ואין לך בית אז אתה צריך להיות בלחץ. הפועל תל אביב לא משחקת ברמה שהיא צריכה לשחק אבל האשם העיקרי זה אני".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
נראים טוב. בן שמעון/ברני ארדוב

"היו הרבה דברים טובים", הודה המאמן המנצח רן בן שמעון. "אבל אני מפריד בין גביע הטוטו לליגה שזו מסגרת אחרת ולחצים אחרים. נצטרך לעשות את המעבר המהיר לליגה. אני חושב שזה יפה מאוד שאנחנו לא מפחדים מאף מועדון אבל מפה ועד לנצח בבלומפילד גם בליגה יש מרחק גדול. אני חושב שפלייאוף עליון לא יכול להיות מטרה אבל זה בהחלט יכול להיות הישג גדול. לא רוצה להנמיך צפיות, אבל יש קבוצות חזקות בליגה שנאבקות על מקום בפלייאוף. אני לא תוחם את עצמי, ישחקו השחקנים שהכי מחויבים לקבוצה, אני אוהב את זה שיש פה תחרות אמיתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully