וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינדה בנצ'יץ' זכתה בטורניר טורונטו

השוויצרית בת ה-18, שתעלה למקום ה-12 בעולם, השלימה טורניר חלומי לאחר שניצחה שש פינליסטיות גרנד סלאם. בנצ'יץ' הובילה 6:7 (5), 7:6 (4), 0:3 מול סימונה האלפ, שסבלה מפציעה ונאלצה לפרוש

בלינדה בנצ'יץ' טניסאית שוויצרית. רויטרס
לא רצתה לזכות בתואר בגלל פציעה של היריבה, אבל עדיין השלימה הישג ענק. בנצ'יץ'/רויטרס

אחרי שהנחילה לסרינה וויליאמס את ההפסד השני שלה ב-2015, הצליחה לעשות הערב (ראשון) בלינדה בנצ'יץ' את הבלתי ייאמן. השוויצרית בת ה-18, המדורגת 20 בעולם, השלימה זכייה ברוג'רס קאפ בטורונטו, טורניר מסבב הפרמייר 5, לאחר שהובילה 6:7 (5), 7:6 (4), 0:3 מול המדורגת שלישית בעולם סימונה האלפ, שנאלצה לפרוש במהלך המערכה השלישית בשל פציעה. בעקבות הזכייה, תעלה בנצ'יץ' למקום ה-12 בעולם.

השוויצרית הצעירה והכישרונית השלימה זכייה סנסציונית בטורניר לאחר שניצחה בדרך שש שחקניות שהגיעו בעבר לגמר גרנד סלאם: ג'יני בושאר, קרוליין ווזניאקי, סאבין ליזיקי, אנה איבנוביץ', סרינה וויליאמס ובסופו של דבר גם את סימונה האלפ.

המשחק נפתח עם חמש שבירות של ההגשות ברציפות ובנצ'יץ' הייתה הראשונה לשמור על ההגשות שלה כדי לעלות ל-2:4. האלפ שמרה על ההגשה שלה ושברה כדי לאזן ל-4:4. השתיים שמרו על ההגשות שלהן בארבעת המשחקונים הבאים והלכו לשובר שוויון. האלפ עלתה ל-1:4 מהיר, אבל הפסידה ארבע נקודות ברציפות ובנצ'יץ' עלתה ל-4:5. האלפ איזנה ל-5:5, אבל בנצ'יץ' זכתה בשתי הנקודות הבאות ברציפות וסגרה את המערכה עם 5:7 בשובר השוויון.

בנצ'יץ' פתחה מצוין את המערכה השנייה ועלתה ל-0:2. בשלב הזה האלפ זימנה פסק זמן רפואי ועברה בדיקות לחץ דם. לאחר מכן היא חזרה ואיזנה ל-2:2. בנצ'יץ' שובר שמרה ושברה בדרך ל-2:4. לאחר מכן הגיעו שלוש שבירות ברציפות ובנצ'יץ' הגישה לזכייה בתחרות ב-3:5, אבל האלפ שברה על האפס ושמרה בדרך ל-5:5. האלפ השיגה שבירה נוספת, כשהשוויצרית משליכה את המחבט שלה וזה 5:6 האלפ נראתה רע מאוד מבחינה גופנית במשחקון הבא ונשברה שוב בדרך לשובר שוויון נוסף. האלפ הצליחה להתעלות למרות הפציעה והתשישות וזכתה בשובר השוויון עם 4:7.

המערכה השלישית הייתה שייכת כבר לבנצ'יץ' באופן בלעדי והיא ברחה ל-0:3. בשלב הזה האלפ לא הצליחה להתמודד יותר עם המצב הבריאותי שלה ופרשה מהמשחק.

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. רויטרס
כל כך חבל שהפציעה הזו עלתה לה במשחק. האלפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully