וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג פתחה עונה עם ניצחון 1:2 על פרנקפורט

איבן פרישיץ' (13) ובאס דוסט (17) העניקו שלוש נקודות לסגנית האלופה, שטפן ריינארץ (19) צימק בבכורה שלו במדי האורחת. קווין דה בראונה פתח בהרכב. בהמשך: שטוטגרט מארחת את קלן

אחרי הניצחונות המוחצים של באיירן מינכן, בורוסיה דורטמונד ושאלקה, גם סגנית האלופה וולפסבורג אספה שלוש נקודות עם 1:2 ביתי הערב (ראשון) נגד איינטרכט פרנקפורט. בהמשך תארח שטוטגרט את קלן.

באס דוסט שחקן וולפסבורג. GettyImages
המשיך מאותה נקודה. באס דוסט/GettyImages

וולפסבורג - איינטרכט פרנקפורט 1:2

סגנית האלופה ומחזיקת הגביע החלה את העונה ברגל ימין, עם ניצחון על הקבוצה שכפתה עליה שתי תוצאות תיקו בעונה שעברה. חלוץ הרכש מקס קרוזה פתח בהרכב יחד עם קווין דה בראונה, באס דוסט ואיבן פרישיץ', שנהנה מאסיסט של קרוזה ונגח לרשת, נגד כיוון התנועה של השוער הפיני לוקאס ראדצקי, כבר בדקה ה-13. ארבע דקות לאחר מכן היה זה דוסט שנעץ את השני מקרוב, כשהקשר האחורי שטפן ריינארץ צימק בדקה ה-19 וחגג שער בבכורה שלו בפרנקפורט, אליה עבר אחרי שנים רבות בלברקוזן.

אנדרה שורלה שחקן וולפסבורג עם בת זוגו. GettyImages
צפה מהיציע. אנדרה שורלה/GettyImages

שטוטגרט - קלן 3:1

אחרי שעברה עונה קשה אשתקד, קיוותה הקבוצה של קווין שטוגר, שהחליף בתפקיד את הוב סטיבנס, להתחיל את 2015/16 בצורה חיובית יותר. אבל גם לקלן היו ציפיות והיא הצליחה לעמוד בהן בצורה מוצלחת יותר. הקבוצה ממערב גרמניה ניצחה 1:3 את שטוטגרט בחוץ בזכות פנדל מוצלח של אנתוני מודסט (75), סימון צולר (77) ויויא אוסקו (92). דניאל דידאבי (79, פנדל) הפיח מעט תקווה אצל שטוטגרט, אבל זה לא הספיק.

מרטין הרניק שחקן שטוטגרט (ימין) מול פרדריק סורנסן שחקן קלן. GettyImages
הרניק מול סורנסן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully