וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל זגורי על סף סיכום במכבי נתניה

16.8.2015 / 18:20

קשר הפועל תל אביב מנהל מגעים שקטים עם הקבוצה של שלומי דורה, ויצטרך לקצץ בצורה משמעותית בשכרו. נתניה תשלם לו כ-70 אלף דולר מהחוזה והאדומים ישלימו על כך סכום נוסף

מכבי נתניה צפויה לעשות צעד שיחזק אותה בצורה משמעותית לקראת העונה הקרובה, ותצרף לשורותיה את ישראל זגורי, קשרה של הפועל תל אביב. בין הצדדים מתנהלים בימים האחרונים מגעים שקטים כדי לסיים את העסקה כך שזגורי יסיים את דרכו בהפועל תל אביב, בה יש לו חוזה לעונה הבאה בגובה 180 אלף דולר נטו.

ישראל זגורי שחקן הפועל תל אביב. יותם רונן
בקרוב ישוב לו החיוך לפנים? ישראל זגורי/יותם רונן

בהפועל תל אביב כבר הבהירו לזגורי שהוא אינו בתוכניות, והם מנהלים מולו קרב מאסף שכלל הלנת שכרו. זגורי מבין שכדי לעבור במכבי נתניה הוא צריך לקצץ בצורה משמעותית מאחר שאין ברשות נתניה את הסכומים הללו. יחד עם זאת בהפועל תל אביב מבינים שהם צריכים לפצות את השחקן כדי לא להיתקע עם החוזה הגבוה שלו. כפי שזה נראה ועל פי כל הסימנים, כבר מחר (שני) עשויה העסקה לצאת אל הפועל, כשזגורי יקבל ממכבי נתניה כ-70 אלף דולר, הפועל תל אביב תוסיף על כך סכום מסוים וגם השחקן יוותר על חלק מאותו חוזה שיש לו בהפועל תל אביב לעונה הבאה.

כזכור, מכבי נתניה פתחה את העונה עם שתי פציעות משמעותיות, כשאיבדה את ערן לוי ודיא סבע אחרי שהשניים קרעו את הרצועה הצולבת בברך. צירופו של זגורי אמור להוסיף כוח לקבוצה שהסגל שלה נבנה מחדש במהלך הקיץ האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully