וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי זכה בטורניר מונטריאול אחרי גמר אדיר מול נובאק דג'וקוביץ'

הבריטי, שיעלה למקום השני בעולם, שבר רצף של שמונה הפסדים מול המדורג מספר אחת וניצח אותו 4:6, 6:4, 3:6 בתום גמר אדיר שארך שלוש שעות. הסרבי הפסיד בטורניר מאסטרס אחרי 30 ניצחונות ברציפות

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
איזו הצגה של מארי/GettyImages

אנדי מארי עשה הערב (ראשון) דבר שהוא לא עשה כבר הרבה מאוד זמן, ליתר דיוק מאז אולי היום הקסום בחייו בו זכה בווימבלדון. הבריטי, שיעלה למקום השני בעולם בדירוג החדש, ניצח את נובאק דג'וקוביץ'. מארי עשה את זה עם 4:6, 6:4, 3:6 בתום גמר שארך שלוש שעות וזכה ברוג'רס קאפ מסבב המאסטרס 1,000. מארי שבר לטניסאי הטוב בעולם רצף של 30 ניצחונות בטורנירי מאסטרס 1,000 וזכה בתואר השני מהרמה הזו השנה לאחר שעשה את זה גם במדריד (ניצח אז בגמר את רפאל נדאל) ו-11 בקריירה בסך הכול. נולה פספס אפשרות לזכות בתואר המאסטרס 1,000 ה-25 בקריירה שלו וינסה לעשות את זה בטורניר סינסינטי שנפתח כבר היום. מארי שבר רצף של שמונה הפסדים לדג'וקוביץ', מתוכם ארבעה ב-2015, כולל חצי גמר רולאן גארוס וגמר אליפות אוסטרליה.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
הפסיד למארי אחרי שמונה ניצחונות ברציפות מולו. דג'וקוביץ'/GettyImages

מהלך המשחק

שני הטניסאים הצליחו לשמור על ההגשות שלהם במשחקונים הראשונים וזה 1:1. המשחקון השלישי היה ארוך מאוד, אבל בסופו הצליח מארי לשמור על ההגשות שלו ולעלות ל-1:2. במשחקון הבא הצליח מארי להשיג שבירה באפשרות השבירה השישית שלו במשחקון וזה 1:3. מארי שמר על ההגשה שלו ועלה ל-40:15 על ההגשה של דג'וקוביץ', אבל הסרבי חזר לעניינים ושמר על ההגשה שלו בדרך ל-2:4. מארי עלה ל-30:40 במשחקון הבא על ההגשות שלו, אבל דג'וקוביץ' העלה את הרמה שלו, זכה בשלוש נקודות ברציפות וצימק ל-4:3. השניים שמרו על ההגשות שלהם עד מצב של 4:5 לזכות מארי. הבריטי עלה ל-40:15 על ההגשה של דג'וקוביץ', שהצליח להציל נקודת שבירה אחת, אבל בשנייה מארי היה אגרסיבי, תקף וזכה בנקודה ובמערכה כולה עם 4:6.

המערכה השנייה נפתחה עם שבירה של דג'וקוביץ', שעלה ל-0:1. השניים המשיכו לשמור על ההגשות שלהם בצורה די קלה, ודג'וקוביץ' עלה ל-1:3. מארי שמר על ההגשות עם משחקון של דקה וחצי וצימק ל-3:2. במשחקון הבא הצליח מארי לנצל טניס פחות טוב של המדורג מספר אחת בעולם, שגם ביצע שגיאה כפולה אחת, ואיזן ל-3:3. הבריטי לא שמר על ריכוז ונשבר מיד בדרך לפיגור 4:3. דג'וקוביץ' שמר על ההגשות שלו ועלה ל-3:5. מארי עוד שמר על ההגשות שלו, אבל כך עשה גם דג'וקוביץ' וזכה במערכה עם 4:6.

מארי פתח את המערכה השלישית פשוט נהדר, שמר על ההגשה שלו והשיג שבירה באפשרות השבירה השנייה שלו במשחקון השני כדי לעלות ל-0:2 עם טניס אגרסיבי והתקפי מאוד. השניים שמרו על ההגשות שלהם וזה הגיע ל-1:3 על ההגשות של מארי. המשחקון הזה ארך קרוב ל-20 דקות ודג'וקוביץ' השיג שש אפשרויות שבירה, אבל מארי איכשהו הצליח לצאת מכל אחת ואחת מהנקודות האלה ושמר על ההגשות שלו בדרך ל-1:4. במשחקון הבא הצליח דג'וקוביץ' לשמור על ההגשות שלו וצימק ל-4:2. השניים שמרו על ההגשות, למרות שלמארי היו שלוש נקודות הכרעה ב-2:5, וזה הגיע ל-3:5, שם הצליח הסרבי לעלות ל-40:15. דווקא בשלב הזה הגיב מארי עם שלוש הגשות מושלמות והשיג נקודת הכרעה. דג'וקוביץ' שיחק נקודה מושלמת והציל את זה. מארי השיג עוד נקודת הכרעה והפעם גם הכריע את המשחק והטורניר אחרי בקהנד רע של דג'וקוביץ'. התואר של מארי אחרי גמר אדיר של שלוש שעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אנדי מארי טניסאי בריטי אחרי הזכייה בטורניר מונטריאול. GettyImages
ככה זה נגמר. אנדי מארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully