וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: לראשונה זה עשור, פריס סן ז'רמן ניצחה בשני מחזורי הפתיחה

בלס מטוידי וטיאגו סילבה העניקו לאלופה 0:2 ביתי על העולה החדשה גאזלק אז'קסיו ושמרו על המאזן המושלם. אנחל די מריה הוצג. מארסיי האומללה ללא נקודות אחרי הפסד 1:0 בריימס

טיאגו סילבה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
כבר במקום הראשון. טיאגו סילבה חוגג/רויטרס

פתיחת העונה המושלמת של פריס סן ז'רמן הפכה מאושרת יותר לאור הפתיחה האיומה של מארסיי. אחרי מכירת החיסול בקיץ והתפטרותו של מרסלו ביילסה בעקבות ההפסד לקון במחזור הפתיחה, הקבוצה מהדרום הפסידה היום (ראשון) 1:0 לריימס ונותרה ללא נקודות אחרי שני מחזורים. לעומתה, האלופה כבר בפסגה עם שש נקודות אחרי 0:2 נינוח על העולה החדשה גאזלק אז'קסיו. לוריין חילצה 1:1 ביתי מול באסטיה.

פריס סן ז'רמן - גאזלק אז'קסיו 0:2

הפעם האחרונה בה פריס סן ז'רמן ניצחה בשני מחזורי הפתיחה, הייתה לפני 10 שנים. אז, אגב, היא סיימה את העונה רק במקום התשיעי. סביר להניח שהעונה המצב יהיה טוב הרבה יותר. האלופה הציגה לפני המשחק את הרכש אנחל די מריה, שתפס מקום טוב ביציע הכבוד בפארק דה פראנס וראה את חבריו החדשים מטיילים לניצחון קל בקרב בין הקבוצה העשירה בליגה הצרפתית לענייה מכולן - זו שתקציבה הכולל קטן משכרו השנתי של זלאטן איברהימוביץ'.

השבדי אמנם נעדר בגלל פציעה, אבל בלס מטוידי הנהדר הפציץ בשמאל לחיבורים בדקה ה-11 וסיפק חגיגה צבעונית, כשהקפטן טיאגו סילבה נגח את השני אחרי קרן של טיאגו מוטה בדקה ה-21. אדינסון קבאני ודויד לואיז פספסו הזדמנויות להגדיל את התוצאה במחצית השנייה מול יכות טובה של השוער קלמון מורי, וגאזלק אז'קסיו יצאה יחסית בזול. פ.ס.ז' מושלמת, עם רצף של 11 ניצחונות ליגה (כולל סוף העונה שעברה) ושוערה החדש קווין טראפ עדיין לא הוטרד ב-270 הדקות שלו בצרפת (הסופרקאפ ושני משחקי הליגה).

אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
הוצג לפני המשחק. אנחל די מריה/רויטרס

ריימס - מארסיי 0:1

בעונה שעברה הייתה למארסיי נקודה אחרי שני מחזורים, העונה אפילו בזה היא לא יכולה להתגאות. המאמן הזמני פרנק פאסי ניצב על הקווים במקום ביילסה, אבל ראה את המגן המארי טראורה כובש בדקה ה-14 שער בכורה במדי ריימס, ובכלל בליגה הצרפתית הבכירה, ומכריע את המשחק. מארסיי לא הצליחה למצוא את הרשת מחזור שני ברציפות, ובדקה ה-74 גם איבדה את הקשר אלכסיס רומאו בצהוב שני. התכולים בעסק ביש, ריימס עם פתיחת עונה מושלמת.

לוריין - באסטיה 1:1
ללוריין: בנג'מין מוקאנג'ו (90 בפנדל). לבאסטיה: פלויד אייטה (4)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully