וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס רוצה לחזק את ההגנה: בלם מאיורקה, קאסים אדאמס, מועמד

16.8.2015 / 16:09

הניגרי בן ה-20 עשוי להצטרף לקבוצה מהשרון. סילבס זקוק לחיזוק מיידי במרכז ההגנה אחרי הפיצוץ עם זאביק חיימוביץ' והפציעה של יניב לביא. גם בוריסלב סטויצ'ב הבולגרי בין המועמדים

one

בהפועל רעננה מגבירים את המאמצים לצרף בלם זר לקראת פתיחת משחקי ליגת העל בשבת הקרובה. המאמן חיים סילבס נותר ללא בלמים בכירים, אחרי פציעתו בברך של יניב לביא ועזיבתו הפתאומית של זאביק חיימוביץ', על רקע מחלוקות בענייני החוזה שכבר סוכם.

סילבס בודק בימים אלה מספר מועמדים זרים, ולוואלה ספורט נודע שאחד מהמועמדים המובילים לתפקיד הוא קאסים נוהו אדאמס, או בשמו המוכר יותר קאסים. הגנאי בן ה-20, 1.90 מטר, משתייך למאיורקה הספרדית. הוא הגיע אליה לפני כשנה וחצי מקבוצת הנוער של לגאנס, ובעונה שעברה הוא שותף ב-20 משחקים בליגת המשנה וב-9 נוספים בקבוצת המילואים שמשחקת בליגה השלישית.

מועמד נוסף הוא בוריסלב סטויצ'ב הבולגרי. הבלם בן ה-28 מתנשא לגובה של 1.87 והוא שחקן חופשי אחרי שסיים את חוזהו בלסבקי סופיה. הוא גם החל את הקריירה בקבוצה מבירת בולגריה ובתווך שיחק בכמה קבוצות נוספות בבולגריה. לאורך הקריירה סטויצ'ב רשם 131 הופעות בליגה הבכירה בבולגריה וגם שתי הופעות במפעלים האירופים: במדי סטארה זאגורה ברואה שהודחה על ידי הפועל תל אביב במוקדמות הליגה האירופית לפני שנתיים. לפני כמה חודשים שותף במשחק ידידות של נבחרת בולגריה נגד נבחרת רומניה.

מחר תשחק רעננה נגד בית"ר ירושלים במסגרת גביע הטוטו, והמאמן סילבס יחסר את צמד החלוצים הפצועים ממאדו צ'אם ואוואנס קאנגווה שלא יכללו בסגל. המאמן יריץ מחר את מרבית ההרכב שאמור לפתוח בשבת, כאשר ההתלבטות היחידה היא האם לפתוח עם שגיא דרור כחלוץ, או להסיט קדימה את אליס בקאי ולפתוח עם שניר שוקר בקישור.

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב מול שחקן ברואה, בוריסלב סטויצ'ב. ברני ארדוב
סטויצ'ב מול הפועל תל אביב לפני שנתיים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully