וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה באנגליה: שחקן ראגבי פעיל יצא מהארון

קיגן הירסט, הקפטן של קבוצת באטלי בולדוגס, סיפר על הרגע בו אמר לאשתו ואם שני ילדיו מדוע הם צריכים להיפרד: "חשבתי שאני מאצ'ו מדי בשביל להיות גאה, אבל הבנתי שנמשכתי לבנים מגיל 15"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע היסטורי. הירסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

קיגן הירסט, שחקן ראגבי אנגלי, עשה היסטוריה קטנה-גדולה כאשר הודיע: אני הומוסקסואל. הירסט הפך בכך לשחקן הראגבי האנגלי הראשון אי פעם שיוצא מהארון עוד במהלך הקריירה שלו.

הירסט בן ה-27, נשוי, סיפר על הרגע בו הודיע לאשתו שהם לא יכולים להמשיך להיות יחד. הקפטן של קבוצת באטלי בולדוגס אמר: "היציאה מהארון הייתה תחושת הקלה גדולה. הוצאתי אוויר אחרי הרבה זמן ששמרתי הכל בפנים".

השחקן, אשר לו ולאשתו יש שני ילדים, הוסיף בראיון ל"סאנדיי מירור": "הרגשתי שאני 'מאצ'ו' מדי בשביל להיות גאה, אבל הבנתי שאני נמשך לגברים מאז גיל 15. אשתי האשימה את עצמה בפרידה שלנו והייתי חייב להסביר לה את האמת, את הסיבה בגללה לא נוכל להיות יחד. ידעתי שהיא לא עשתה שום דבר רע שגרם לפרידה שלנו, לא יכולתי לסבול את העובדה שהיא האשימה את עצמה ושהיא לא ידעה מה באמת קורה. זה אכל אותי בפנים, אז סיפרתי לה. בהתחלה היא לא ממש הגיבה. הסברתי לה מה ואיך אני מרגיש, זה היה מאוד אמוציונלי, שנינו בכינו. היה קשה בצורה בלתי רגילה, אבל למרות שהסיטואציה הייתה קשה, היא גם הייתה משחררת".

  • עוד באותו נושא:
  • ראגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully