וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "הייתי בטוח שאכבוש את הפנדל ואנצח את המשחק"

החלוץ הישראלי עזר לברייטון להישאר מושלמת עם שער ניצחון בדקה ה-94: "כבשתי לשער בצד שהאוהדים שלנו ישבו, זו הייתה הרגשה מדהימה". האזינו לשידור הפנדל ברדיו של הקבוצה

שחקן ברייטון, תומר חמד. הטוויטר הרשמי של ברייטון, צילום מסך
ברייטון מושלמת בעזרת חמד/צילום מסך, הטוויטר הרשמי של ברייטון

אחרי שני מחזורים בצ'מפיונשיפ, יש רק קבוצה אחת מושלמת וזו לא אחרת מאשר ברייטון, קבוצתם של תומר חמד ובירם כיאל. אתמול (שבת), השניים שוב היו בהרכב, במשחק החוץ מול פולהאם ובדקה ה-94, חלוץ נבחרת ישראל הכריע את ההתמודדות עם פנדל מדויק שקבע 1:2 בסיום.

לאחר המשחק הוא אמר: "זה השער הראשון שלי במועדון ואני שמח מאוד וזה גם היה לשער שבצד של האוהדים שלנו ישבו בו, כך שההרגשה הייתה מדהימה. הייתי מלא ביטחון שאוכל לכבוש, כי לכל אורך הקריירה אני בועט פנדלים ואני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה לנצח. פנדלים הם חלק מהעבודה שלי, אני יודע מה אני מסוגל לעשות והפעם זה היה בדקה האחרונה, נגד קבוצה טובה מאוד, אבל הייתי בטוח שאכבוש ואנצח את המשחק. הייתי מאוד מרוכז, כמו שהייתי נגד סביליה".

החלוץ הוסיף: "אנחנו מאוד שמחים מפתיחת העונה שלנו. אנחנו עובדים בכל יום כדי להיות טובים במשחקים וזו רק ההתחלה, אבל ברור לנו שבכושר הנוכחי אנחנו יכולים לנצח משחקים והראנו שאנחנו נותים הכל. אנחנו נלחמים ונותנים 100 אחוז ומאמינים שאפשר להיות בפסגה. הדבר הראשון שאנחנו רוצים זה לשמור על רשת נקייה והשער של פולהאם הגיע דווקא כששלטנו במשחק. אני שמח שבמחצית השנייה הצלחנו לחזור לעניינים ולנצח".

המנג'ר כריס הוטון הוסיף: "ברגע הראשון חשבתי שהפנדל היה מוצדק, אבל השופט לקח רגע לחשוב על זה. אני לא יודע אם הוא קיבל עזרה מהקוון. אני מאמין שהגיע לנו לנצח".

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully