וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר קריאף סיכם במכבי חיפה לארבע שנים

16.8.2015 / 12:44

הקשר בן ה-24 מצטרף לירוקים מהכרמל. מכבי חיפה תעביר דמי השבחה בסך 700 אלף שקלים לבית"ר ירושלים. הירש או גוזלן עשויים לעשות את הדרך ההפוכה בהשאלה. אבוחצירה יחזור? הקבוצה תיפרד מבוקולי בשבת, ידין סובל ממחלת הנשיקה

one

אופיר קריאף סיכם היום במכבי חיפה לארבע שנים. השחקן בן ה-24 שרשם 25 הופעות במדי בית"ר ירושלים בעונה החולפת, יעבור היום בדיקות רפואיות ויצטרף לאימוני הקבוצה. מכבי חיפה הגיעה להסכמות עם בית"ר ירושלים גם לגבי דמי ההשבחה, ותעביר לקבוצה 700 אלף שקל. הקבוצה מהבירה אמורה לקבל עדיפות על שחר הירש או שובל גוזלן, אם אחד מהם ישוחרר מחיפה.

קריאף עזב את בית"ר ירושלים לפני כמה שבועות, אחרי שהמגעים להארכת חוזהו לא עלו יפה. הוא נבחן במשך שבועיים בלאס פלמאס שעלתה לליגה הבכירה בספרד, אבל לא הרשים מספיק כדי לקבל הצעה.

כזכור, ביום רביעי פורסם בוואלה ספורט כי אחרי שירד מהפרק, מכבי חיפה פנתה שוב לאופיר קריאף. מאז החלו הצדדים לנהל מגעים והיום הושגה הסכמה באמצעות המתווכים בעסקה, סוכניו - רונן וגלעד קצב. "ברגע שמכבי חיפה פנתה שוב לבית"ר ירושלים היה ברור שקריאף יגיע", אמר הבוקר מקורב לעסקה. "אפשר לומר שגם פיצוץ עסקת אלבק תרם לעניין".

קריאף שגדל בבית"ר ירושלים, צבר במדי הקבוצה הבוגרת של המועדון 88 הופעות בליגת העל. בנוסף, הוא לבש את מדי הנבחרת הצעירה של ישראל 8 פעמים וכבש שער אחד.

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
תחנה שנייה בקריירה. קריאף/ברני ארדוב

מכבי חיפה עשויה להחזיר לסגל שלה את החלוץ שמעון אבוחצירה, שנופה ממנו בתחילת העונה מסיבות מקצועיות. הדבר עשוי להתרחש בהתקיימות שני תנאים במצטבר. הראשון: תוצאות הבדיקה שיעבור השבוע, השני: מספר החלוצים שישוחררו מהסגל. אבוחצירה ייפגש השבוע עם רופא מומחה, קרדיולוג, שיקבע האם החלוץ יחזור לחזור לפעילות מלאה ללא סיכון. אם החלוץ יקבל אישור לחזור לפעילות, כפי שמעריכים בחיפה, במועדון ישקלו את האפשרות להחזירו לסגל. עומס החלוצים לא ימנע מאבוחצירה עצמו לרצות להישאר במידה ויהיה כשיר.

כזכור, רוני לוי הבהיר לשובל גוזלן ואלון תורג'מן כי הם נשארים בקבוצה ומבחינתו הוא היה רוצה להשאיר את כל השחקנים בסגל, כולל שחר הירש. יחד עם זאת, בהמשך, לאור ההנחה שיחתום בקרוב חלוץ זר, תישקל האפשרות של השאלת אחד החלוצים והחזרת אבוחצירה. "אבוחצירה בחור חיובי, כרגע הוא תחת חוזה וכל האפשרויות פתוחות, במידה והוא בריא כמובן", אמרו בחיפה. "בכל קבוצה גדולה יש ארבעה או חמישה חלוצים בכירים שנאבקים על המקום בהרכב, אין סיבה שזה לא יקרה גם אצלנו, בטח תחת השיטה של רוני לוי".

רשימת המועמדים של המאמן הולכת ומצטמצמת בעיקר בשל חוסר נכונות מצדם להגיע לישראל, אבל המאמן ממשיך לחפש שחקנים נוספים. רוני לוי רצה מאוד לצרף את הקשר הדני מאדס אלבק ואת החלוץ מתיו דוהמל, שעל מועמדותם פורסם בוואלה ספורט, אך הראשון לא יגיע בוודאות והשני הודיע בסוף השבוע לסוכנו כי הוא ממשיך לחפש הצעות מליגות בכירות יותר. יחד עם זאת, אם דוהמל לא ימצא הצעה טובה יותר עד תום מועד ההעברות, וחיפה לא תחתים חלוץ, הוא יסכים להגיע לישראל. חביב חביבו יקר מדי ובחיפה הודיעו לסוכנו כי השחקן יהיה רלוונטי רק אם יפחית משמעותית בדרישות (700 אלף יורו לעונה). בחיפה עדיין מאמינים שיוכלו להחתים זר עד המשחק מול בני יהודה.

שחקני הקבוצה לא התאמנו בסוף השבוע וישובו לאימונים אחר הצהריים. גוסטבו בוקולי, שיהיה העוזר השני, יצטרף לאימונים בהתאם לצרכים של המאמן. בחיפה מעריכים שהאצטדיון יהיה מלא מול בני יהודה. הבלם מארק ואליינטה עדיין לא בכושר משחק מלא. הוא ייכלל בסגל, אבל צפוי לפתוח על הספסל. הקשר אביחי ידין סובל ממקרה קל של מחלת הנשיקה וייעדר לפחות בשבוע הקרוב.

מכבי חיפה הודיעה כי ביום שבת, לפני המשחק נגד בני יהודה, היא תיפרד רשמית מאחד הסמלים הגדולים של המועדון בעשור האחרון, גוסטבו בוקולי. הקשר בן ה-37 הודיע על פרישה ממשחק פעיל לפני תחילת העונה. בוקולי הצטרף לשורות מכבי חיפה בעונת 2004/2005. הוא חתום על 4 אליפויות, העפלה לשמינית הגמר של גביע אופ"א והעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

(עדכון ראשון: 9:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully