וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "קשה מאוד להביא זרים". מכבי חיפה התעניינה בקריאף

12.8.2015 / 7:28

במועדון התאכזבו מפיצוץ עסקת מאדס אלבק, מתיו דוהמל בדרך ללה האבר ורוני לוי ממשיך לחפש רכש. אחרי שירד מהפרק, קשר בית"ר שוב עלה כאופציה. בית"ר עשויה לקבל את גוזלן או הירש

one

במכבי חיפה התאכזבו אתמול (שלישי) מפיצוץ עסקת מאדס אלבק, שחתם בגטבורג. רוני לוי העמיד את הקשר, שעל מועמדותו פרסמנו בוואלה ספורט, בראש רשימת הרכש שלו ואילו בת זוגו של הדני מנעה את המעבר. ואם זה לא מספיק, החלוץ מתיו דוהמל אמור להתחיל להתאמן בלה האבר הצרפתית. "כל עוד אשתו לא רצתה להגיע לישראל, ידענו שעסקת אלבק לא סגורה. לקחנו הכל בחשבון. הם החליטו להישאר בסקנדינביה ואנחנו נחפש משהו אחר", אמרו אתמול במועדון על פיצוץ העסקה.

מאמן מכבי חיפה רוני לוי. יוסי ציפקיס
ממתין בסבלנות. לוי/יוסי ציפקיס

ביממה האחרונה, במקביל למגעים עם אלבק, הוצע למכבי חיפה לבצע עסקה במסגרתה אופיר קריאף יעבור אליה תמורת דמי השבחה נמוכים יותר. את הדרך ההפוכה יעשה מחר אלעד גבאי, שסגר הלילה עקרונית בבית"ר ירושלים. גבאי עדיין לא קיבל סופית את השחרור, כך שייתכן שיהיה חלק מעסקה כוללת במסגרתה ישולם חלק משכרו או שיושג הסדר אחר לגביו. אפשרות נוספת שעלתה: אם קריאף יגיע, חיפה תעביר את אחד משחקניה, כנראה חלוץ, לבית"ר ירושלים. האופציות כרגע הן שובל גוזלן או שחר הירש, שרק אחד מהם צפוי להישאר לאחר הגעת חלוץ זר.

רוני לוי אמר לוואלה ספורט: "אנחנו מחפשים מועמדים, קשה מאוד להביא שחקנים זרים לארץ. לא כולם ברמות הגבוהות ולא כולם רוצים להגיע לכאן. אנחנו לא רוצים לעשות טעויות, אלא להביא כאלה שישדרגו אותנו. אני מעדיף לא להביא זר מאשר להביא עוד שחקן לקבוצה. אנחנו עובדים כדי להביא את החלוץ הנכון. נמתין בסבלנות עד שנמצא את השחקן הנכון". עד אתמול ניסו במועדון לבדוק שוב את עסקת חביב חביבו אך הסבירו: "הוא יקר מאוד".

במועדון מנסים להניח את פרשת יוסי בניון מאחור. רוני לוי בונה על הקשר בעיקר בליגה. "בניון תפקד כל הזמן, הוא שחקן חשוב למכבי חיפה, חשוב מאוד למועדון. צריך להשתמש בו נכון, להביא אותו מוכן לעונה שלמה ולא לגביע הטוטו", אמר לוי. "בעונה שעברה הוא עשה את ההכנה, שיחק הרבה אבל הגיע פצוע לליגה".

עוד באותו נושא

מכבי חיפה מנצחת 0:3 את הפועל עכו

לכתבה המלאה
איתי שכטר שחקן מכבי חיפה מול עזת חלאיילה שחקן הפועל עכו. יוסי ציפקיס
עדיין מוריד חלודה. שכטר/יוסי ציפקיס

ומה לגבי המשחק אתמול? בצוות המקצועי מבינים שעדיין יש מקום לשיפור. שובל גוזלן הגיע ללא מעט הזדמנויות אך לא מצא את הרשת, איתי שכטר עדיין מוריד חלודה ואלון תורג'מן מותיר מאז משחקי ההכנה רושם חיובי. בחיפה היו מרוצים גם מהיכולת של אוראל דגני. מארק ואליינטה שרשם דקות ראשונות תופקד בקישור האחורי, ולוי הכניס אותו בעיקר כדי שיחוש את האווירה במגרש ויצבור דקות ראשונות בקבוצה.

שובל גוזלן שוחח עם רוני לוי בניסיון לברר האם הוא בונה עליו העונה. לוי הודיע לשחקן כי כרגע הוא בתוכניות והשחקן טרם ביקש לעזוב. לעומתו, ערן ביטון ואעיד חבשי שוחחו עם המאמן מתוך ניסיון לבקש השאלה. "לרוני יש סגל שמונה כרגע בערך 20 שחקנים פעילים. אין שום סיבה שהוא ישחרר שחקנים כל עוד לא הגיעו אחרים", הסבירו במועדון.

הקשר הגמבי, חמזה בארי, שסיכם בקבוצה לשלוש שנים, עשוי להיות מושאל למכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully