וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 16.8: אוטאמנדי למנצ'סטר סיטי תמורת 40 מיליון יורו

בספרד מדווחים כי בלם נבחרת ארגנטינה עוזב את ולנסיה, שתקבל גם את אליקים מנגלה בהשאלה. צ'לסי רכשה את באבה רחמן מאוגסבורג. לוקא דין צפוי להצטרף לרומא כמושאל, אלן חלילוביץ' מבוקש

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ג'אבה קנקאבה מציל את חייו של אולג גוסב

העברות

* מיד לאחר התבוסה 3:0 בידי מנצ'סטר סיטי, הודיעה צ'לסי כי החתימה את המגן השמאלי באבה רחמן על חוזה ארוך טווח. שחקן נבחרת גאנה בן ה-21 נרכש מאוגסבורג תמורת כ-20 מיליון יורו.

* ריימס רכשה מדניפרופטרובסק את הקשר ההגנתי ג'אבה קנקאבה. הגאורגי בן ה-29 עלה לקבוצה הצרפתית 1.5 מיליון יורו. קנקאבה התפרסם בעולם אחרי שבמרץ 2014 הציל את חייו של שחקן דינמו קייב, אולג גוסב, שבלע את הלשון במשחק בין הקבוצות. בעקבות המעשה הוא קיבל תואר ממסדר הכבוד של אוקראינה.

* הקשר הגנאי יאו יבואה (18), שחתם לפני כחודש וחצי על חוזה מקצועני ראשון במנצ'סטר סיטי, הושאל לליל הצרפתית עד תום העונה.

* יובנטוס השאילה לאופישט ההונגרית את החלוץ אמביי דיאגנה. הסנגלי בן ה-23 נרכש על ידי יובה לפני שנתיים, אבל עדיין לא שיחק במדיה. בשנה שעברה הושאל לווסטרלו הבלגית.

שחקן ולנסיה, ניקולאס אוטאמנדי. GettyImages
העדיף את סיטי על פני יונייטד. ניקו אוטאמנדי/GettyImages

שמועות

* על פי דיווחים בספרד, מנצ'סטר סיטי הקדימה את יריבתה מנצ'סטר יונייטד וסגרה את עסקת העברתו של הבלם הארגנטינאי ניקולאס אוטאמנדי (27) מול ולנסיה, שתקבל כ-40 מיליון יורו וכן את הבלם הצרפתי אליקים מנגלה בהשאלה. אוטאמנדי יגיע ככל הנראה מחר לאנגליה כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות.

* ב"סקיי איטליה" מדווחים שהקשר הקרואטי של אינטר, מתאו קובאצ'יץ' בן ה-21, על סף חתימה בריאל מדריד. קובאצ'יץ' בעונה החולפת אף כבש חמישה שערי ליגה. על פי הדיווח ריאל מדריד תשלם כ-35 מיליון יורו בעבור כרטיסו. לידיעה המלאה.

* בצרפת טוענים שרומא פנתה לליברפול בבקשה לשאול לעונה אחת את המגן-בלם ממאדו סאקו, אבל נענתה בשלילה. האם האיטלקים יבצעו פנייה נוספת?

* מי שצפוי להצטרף לרומא הוא המגן השמאלי לוקא דין. הצרפתי הצעיר לא נכלל בסגל של פ.ס.ז' למשחק הערב נגד גאזלק אז'קסיו, מה שמגביר את ההערכות שהוא בדרך לבירת איטליה בעסקת השאלה.

* אם דין אכן יעבור לרומא, פ.ס.ז' עשויה לחזק את רוטציית המגנים שלה בכריסטיאן אנסלדי. הארגנטינאי בן ה-28 סיים תקופת השאלה באתלטיקו מדריד וחזר לזניט סט. פטרסבורג, שם יש לו חוזה עד קיץ 2017. אם האלופה הצרפתית תנסה לרכוש אותו, היא תצטרף להיפרד מסכום שנע סביב 7.5 מיליון יורו.

* לאן יעבור אלן חלילוביץ'? הקרואטי הצעיר לא ימשיך לעונה נוספת בברצלונה ב' והוא מחוזר במרץ על ידי לא מעט קבוצות. אברטון, ווסטהאם, ספורטינג ליסבון והמבורג מתעניינות ברכישה שלו, אבל מאמן בארסה לואיס אנריקה, אמר אתמול שהוא מקווה שחלילוביץ' יושאל לספורטינג חיחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully