וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הבעיטה המזעזעת של דמבה בה בשחקן יריב

החלוץ עם בעיטת קונג פו, סרטון מצויר משעשע מתאר את האירועים שהתרחשו בשישי בערב בסן מאמס, ג'יי אר סמית' השתמש בבת שלו כדי להציע נישואין, נובאק מתלונן על ריח של מריחואנה ואוהדת של ספרטה פראג חושפת את החזה עבור שחקן הקבוצה במהלך קרן

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: אוהדת של ספרטה פראג חשפה את החזה שלה במהלך קרן של קבוצתה. כנראה שזה נתן השראה לשחקנים, שמיד לאחר מכן כבשו את השער הרביעי והאחרון ב-2:4 שלהם בחוץ על מלאדה.

15:34: בעיטת הקונג פו של דמבה בה

החלוץ הסנגלי, דמבה בה, החליט בחלון ההעברות הנוכחיי לעזוב את אירופה, לטובת הכסף הגדול של סין. הוא חתם בשנגחאי שנואה מהליגה המקומית והספיק לכבוש שני שערים בשש הופעות עד עתה. אתמול פגש בה עם קבוצתו את גוואנגז'ו, ולמרות שלא הצליח לכבוש, ביצוע שלו הפך לוויראלי במהרה. במהלך המשחק בעט בה לשחקן יריב בפנים בצורה ברוטלית, ולמרבה ההפתעה קיבל רק כרטיס צהוב. הווידאו הכואב לפניכם.

14:15: נובאק מתלונן על הריח הממסטל

נובאק דג'וקוביץ' פנה הלילה במהלך המשחק בסיומו ניצח את ז'רמי שארדי ועלה לגמר טורניר מונטריאול לשופט עם תלונה מקורית - נגד ריח חזק של מריחואנה מהיציעים ממנו סבל. בסיום המשחק אמר הסרבי: "אלוהים אדירים, אתם לא מבינים כמה חזק זה היה. מי שזה לא יהיה, הוא בטח מסטול לגמרי ואני מקווה שהוא לא יחזור מחר, כי זה ריח די נורא. לא אהבתי את זה בכלל. זה קרה לי גם אתמול במשחק הזוגות, והיום שוב. מסתבר שמישהו ממש נהנה מהזמן שלו סביב מגרשי הטניס כאן... אני חושב שבשלב מסוים זה הפסיק, כנראה כי מי שעשה את זה בטח כבר היה ברקיע השביעי".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
מישהו נהנה יותר ממנו. נובאק דג'וקוביץ'/GettyImages

13:19: טעות השוער הגדולה של השבת, באדיבות טום קינג מוולינג. דני וויטאקר ממקלספילד אמר תודה וכבש

12:57: שער השבת באירופה שלח למרקוס קיין, שחקן גלנטורן הצפון אירית

10:20: איך נראה משחק הסופרקופה הספרדי מהעיינים של "פור פור טונס"?

9:25: דונלד טראמפ רוצה לקנות קבוצת כדורגל?

על פי ה"ניו יורק פוסט", המיליארדר האמריקאי שמנסה לרוץ לתפקיד נשיא ארצות הברית, ניסה לרכוש בשבוע שעבר את אתלטיקו נסיונאל הקולומביאנית ונתקל בסירוב. טראמפ, שלא אהוב במיוחד בקרב הקהילה הלטינית כרגע לאחר שהוא תקף את המהגרים המקסיקנים בארצות הברית ("הם מבריחי סמים, פושעים ואנסים"), הגיש הצעת ענק עבור המועדון, 100 מיליון דולר ולאחר שהקולומביאנים סירבו, הוא הגיב: "הם רצו 150 מיליון וזה בלתי מתקבל על הדעת. אולי הם חושבים שאני טיפש. ננסה לרכוש מועדון אחר בקולומביה".

7:23: מאט בונר, די ג'יי בגלימה

גם אם מישהו יגיד לכם אחרת, לעולם אל תפקפקו בקביעה שמאט בונר הוא שחקן ה-NBA המגניב ביותר בכל הזמנים. הנה עוד דוגמה מצוינת לכך: קבלו את כוכב סן אנטוניו, שידוע בכינוי "הממבה האדומה", דופק הופעה כדי ג'יי בפסטיבל רוק

7:16: ג'יי אר סמית' משתמש בביתו כדי להציע נישואין

בזמן שאוהדי קליבלנד מחכים בקוצר רוח להחלטה לגבי החתמתו של ג'יי אר סמית' על חוזה חדש בקבוצה, הגארד הפרוע כבר החליט להתמסד, אבל בינתיים רק בחייו האישיים. סמית', שנפרד לאחרונה מחברתו עימה ניהל מערכת יחסים של מספר שנים, וחזר לאקסית שלו שירלי, שהיא גם אימה של דמי, בתו בת השש. השניים לא הסתפקו בחידוש מערכת היחסים שלהם, אלא גם התחתנו במהירות, כשלצורך הצעת הנישואין השתמש סמית' בבתו, וכמובן תיעד את הרגע המרגש והעלה אותו לאינסטגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully