וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בטורונטו: סרינה וויליאמס הפסידה לבלינדה בנצ'יץ' הצעירה

האמריקאית חבטה ל-16 אייסים, אך גם רשמה 12 שגיאות כפולות ונכנעה בחצי הגמר 3:6, 7:5, 6:4. האלפ גברה על אראני. במונטריאול: דג'וקוביץ' יפגוש בגמר את מארי, שהביס את נישיקורי

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. GettyImages
הפסד כואב. וויליאמס/GettyImages

שני טורנירי הטניס הגדולים הנערכים בימים אלה ברחבי קנדה התקרבו הלילה (בין שבת לראשון) לשלב ההכרעה שלהם.

במונטריאול, שם מתקיים טורניר הגברים, העפילו לגמר נובאק דג'וקוביץ' ואנדי מארי, שני המדורגים ראשונים בטורניר. נולה השאיר מאחור את ז'רמי שארדי הצרפתי עם 4:6, 4:6 תוך שעה ו-20 דקות, תוך שהוא נעזר בארבעה אייסים ובשתי שבירות בדרכו אל הניצחון. למארי זה הלך הרבה יותר בקלות, עם 3:6, 0:6 מוחץ על המדורג 4 בטורניר, היפני קיי נישיקורי, תוך 65 דקות בלבד. מארי חיסל את יריבו עם שמונה אייסים, בעוד נישיקורי מבצע ארבע שגיאות כפולות. כעת, הבריטי ינסה לשפץ את מאזנו מול הסרבי, שמוביל במפגשים בין השניים 8:19, כולל שמונה ניצחונות רצופים.

בטורניר הנשים בטורונטו נפלה הפתעה גדולה, כאשר השוויצרית בת ה-18, בלינדה בנצ'יץ' (המדורגת 20 בעולם), גברה בשלוש מערכות על המדורגת 1 סרינה וויליאמס, 6:3, 5:7, 4:6 בתום דרמה שנמשכה 2:28 שעות ולמרות 1:16 באייסים לטובת וויליאמס. האמריקאית ביצעה לא פחות מ-12 שגיאות כפולות, לעומת שבע של יריבתה, שתשחק בגמר מול המדורגת 2 בטורניר, סימונה האלפ, שניצחה 4:6, 4:6 את שרה אראני האיטלקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully