וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבישה יוקאנוביץ': "זו כבר קריאת ההשכמה השלישית שהקבוצה מקבלת"

16.8.2015 / 6:44

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב מהיכולת מול קרית שמונה: "לא היינו ברמה לזכות בתואר הזה". אחד משחקני הקבוצה הודה: "יכול להיות שאנחנו קצת שבעים". עיתונאי שוויצרי שהגיע למשחק: "אם מכבי תראה כך בבאזל, לא יהיה טעם לגומלין"

צילום ועריכה: קובי אליהו

ביום רביעי הקרוב תתארח מכבי תל אביב אצל פ.צ. באזל במסגרת המשחק הראשון מבין שניים של פלייאוף מוקדמות ליגת האלופות ואם לשפוט על פי היכולת אתמול (שבת), הרי שהאלופה הישראלית לא נראית כמי שמסוגלת לחזור לארץ משוויץ עם תוצאה שתשאיר לה סיכוי לגומלין. הצהובים שיחקו כמחצית מ-120 הדקות מול עירוני קרית שמונה במשחק אלוף האלופים כשהם ביתרון של שחקן לאחר הרחקת לואיס גוטיירס, אבל זה הספיק להם רק ל-2:2 בתום הארכה ולאחר מכן, הגיע גם ההפסד הכואב בפנדלים שעלה לקבוצה של סלבישה יוקאנוביץ' בתואר הראשון של העונה.

המשחק אתמול שוב חשף סדרה של טעויות מביכות בהגנת מכבי תל אביב, כאשר קרית שמונה מצליחה להשוות פעמיים למרות החיסרון המספרי. מעבר לכך, שוב הוכח כי הקבוצה תלויה בצורה מוגזמת בערן זהבי, שכבש את שני השערים וכי קיימת אצלה סוג של עייפות החומר: "יכול להיות שאנחנו קצת שבעים", הודה אחד משחקני מכבי תל אביב, "שאחרי שלוש אליפויות וזכייה בכל התארים בעונה שעברה, יש הרגשה של שובע. ייתכן שהשחקנים מחפשים אתגרים חדשים ועובדה שעד עכשיו, עשינו את שלנו באירופה. לא כדאי להספיד אותנו לפני המשחקים נגד באזל, אבל שכל אחד יחליט מה הוא מוצא לנכון לומר".

שחקני מכבי תל אביב, גל אלברמן, ברק יצחקי. קובי אליהו
פתיחת העונה המגומגמת נמשכת/קובי אליהו

כבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, ביום חמישי, ייחל יוקאנוביץ' שהמפגש אתמול לא ייגרר ל-120 דקות על מנת שלא לעייף את שחקניו לקראת ההתמודדות ביום רביעי הקרוב. לצערו, זה בדיוק מה שקרה, ועוד הסתיים בהפסד: "לא משנה מה תהיה התוצאה בבאזל, לא ניתלה בעובדה ששיחקנו 120 דקות פה", הבטיח החלוץ טל בן חיים, "אם המשחק היה נערך ביום שלישי, אולי להארכה הייתה השפעה, אבל כיוון שהוא ברביעי, אני מאמין שננוח ונתאושש".

על ההפסד אתמול הוסיף השחקן: "שיחקנו טוב יותר מקרית שמונה. הם בכלל לא סיכנו אותנו ולא הגיעו למצבי הבקעה. ספגנו שני שערים ממצבים נייחים וזה לא אמור לקרות, אבל זה קרה וצריך להתמודד עם זה. כל הכבוד לקרית שמונה". על בעיית ספיגת השערים מתחילת העונה הוא אמר: "תמיד כשמקבלים גולים זה לא מבשר טובות. ברור שאנחנו רוצים לנצח בכל משחק 0:3, אבל אני לא דואג מכך שעוד לא ממש נכנסנו לעונה. אם היינו עכשיו ב-1 בנובמבר ונראים כך, הייתי מודאג. עם כל הכבוד לסופר קאפ, אנחנו מסתכלים הלאה וביום רביעי יש משימה יותר חשובה. כבר הוכחנו שאנחנו יכולים להרים את עצמנו ולעבור שלב. עשינו את זה בפלזן אחרי שהפסדנו בארץ. מנטלית אין לנו בעיה. אנחנו פשוט לא בכושר מספיק טוב לתחילת עונה. אנחנו לא מחוברים, אבל ככל שהעונה תלך ותתקדם, נראה הרבה יותר טוב".

בן חיים לא אהב את העיסוק החוזר בתלות של הקבוצה בזהבי: "כרגע אין עוד שחקנים שמבקיעים. זה המצב. כמו שכבר אמרתי, אנחנו לא בשיאנו. נעבוד ונתכונן כדי להראות טוב יותר לקראת באזל. בשביל לעבור, נצטרך להראות כפי שנראינו נגד פלזן בחוץ. נצטרך להיות פי שלושה יותר טובים מכפי שנראינו נגד קרית שמונה".

עוד באותו נושא

קרית שמונה זכתה בסופר קאפ אחרי 4:5 בפנדלים על מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי, עם בעלי עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי. קובי אליהו
גם 120 דקות, גם הפסד של תואר/קובי אליהו

יוקאנוביץ' הודה בסיום כי מכבי פספסה הזדמנות מאוד נוחה לזכות בתואר הראשון של העונה: "לא נוכל למצוא משחק יותר טוב לנצח. קרית שמונה כמעט שלא תקפה אותנו. היא הייתה עם עשרה שחקנים ושלטנו במשחק, אבל זה לא הספיק, כי לא היינו ברמה לזכות בתואר הזה. זו כבר קריאת ההשכמה השלישית שהקבוצה מקבלת. לא רציתי לשחק 120 דקות, אבל כשהגענו לפנדלים, רציתי מאוד לקחת את התואר הזה. בסופו של דבר, הגיע לקרית שמונה לזכות".

לקראת יום רביעי אמר המאמן: "יש לנו זמן להתכונן. נעבוד ונבוא חזקים. אני מאמין שאם נהיה מאוחדים ונשחק משחק נכון, נוכל לעשות תוצאה טובה בשוויץ".

בשם ההגנה של מכבי תל אביב התייצב איתן טיבי מול המיקרופונים ונשאל על חולשת החוליה שלו: "ההגנה של מכבי טובה מאוד", הוא השיב, "שני השערים שספגנו הגיעו ממצבים נייחים. השער הראשון היה מקרן והשני החל בכדור חוץ. אני לא חושב שצריך להפיל הכול על ההגנה. אנחנו לא נראים מספיק טוב לרגע הזה של העונה ונצטרך להיות הרבה, הרבה יותר טובים. אין לי תשובות לשאלה למה אנחנו נראים פחות טוב. בדרך כלל, למכבי תל אביב יותר קשר בתחילת העונה, אבל נצטרך לשדרג את עצמנו מהר מאוד, כי עכשיו יש לנו את המשחקים הכי חשובים. המשחק בבאזל יהיה שונה לחלוטין ממה שעברנו היום. אני מאמין ומקווה שנגיע הרבה יותר טובים". טיבי הודה שיש לקבוצה בעיות בכדורי הקרן: "אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים, למרות שבכל הקשור לסוג השמירה בקרנות אנחנו שומרים באותו אופן כבר שנתיים".

השחקנים יזכו היום למנוחה ויקיימו מחר אימון ראשון לקראת המשחק, אליו תמריא מכבי תל אביב ביום שלישי. עיתונאי שוויצרי, שמכיר היטב את פ.צ. באזל ונכח במשחק אמש, היה מאוד ברור ואמר בסיום: "אם מכבי תל אביב תראה כך בשוויץ, לא יהיה שום טעם למשחק הגומלין בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully