וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיימוב על הירידה מהמגרש: "רק היה חסר שהשופט ייתן להם את הגביע"

אחרי הזכייה, בקרית שמונה תוקפים את גרינפלד שפסל פעמיים עצירות פנדלים של חיימוב, השוער איים לעזוב את המגרש. שרצקי: "זה שערורייה. כל משחק השופטים דופקים אותי. אולי הוא לא מבין כדורגל"

צילום ועריכה: קובי אליהו
גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
איים לעזוב. גיא חיימוב/קובי אליהו

עירוני קרית שמונה זכתה הערב (שבת) בתואר הראשון לעונת 2015/16, כשזכתה בגביע אלוף האלופים, כשגברה 4:5 על מכבי תל אביב לאחר בעיטות הכרעה מ-11 מטרים (1:1 בתום 90 דקות, 2:2 בתום 120) הודות לתצוגת ענק של השוער שלה, גיא חיימוב, שעמד בעין הסערה לאחר שבעיטות שהדף נפסלו כשיצא מקו השער. למרות זאת, חיימוב הצליח לשמור על איפוק, ובסופו של דבר עצר את מכבי תל אביב כדי לחגוג תואר ראשון העונה עם קבוצתו.

בבעיטה הראשונה של מכבי תל אביב, כשעמד חיימוב מול ערן זהבי, "גנב" מספר מטרים והדף את הבעיטה. גרינפלד, בצדק, סימן על בעיטה חוזרת, כשלפי ההילוכים החוזרים בטוויזיה ניתן היה לראות בבירור שהשוער עובר על החוק, ולא נשאר על קו השער. למזלו, חיימוב הדף גם את הבעיטה השנייה של זהבי.

חיימוב חזר על כך גם בבעיטה של דור מיכה. הוא עצר את הבעיטה של הקשר, אך שוב לא נשאר על קו השער. גם הפעם החליט גרינפלד לפסוק על בעיטה חוזרת, מה שגרם לשוער להגיב בזעם ולאיים בעזיבת המשחק. אחרי מספר שניות הוא חזר לעמוד בין הקורות ועצר את הבעיטה של מיכה. זה נגמר בזכייה של עירוני קרית שמונה בסופרקאפ, כשחיימוב הוא הגיבור הגדול.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. קובי אליהו
הרבה אופי. קרית שמונה/קובי אליהו

בסיום בעלי קרית שמונה תקף את השופט בראיון לערוץ הספורט. "בהחלט מדובר בהפתעה גדולה", אמר איזי שרצקי על הניצחון, והוסיף: "לא יודע למה השחקן שלי הורחק. לא הגיע לו שום צהוב. אין שיקול דעת לשופט. הפנדלים זה משהו מדהים. אני לא רוצה להעליב שופטים, אבל זה שערורייה. כל משחק השופטים דופקים אותי. כולם ראו מה היה.

"איזה פנדל בעולם השוער לא קופץ? הוא רצה שנפסיד במשחק. אם לא, אז הוא לא מבין בכדורגל. למה כשאחמד עאבד בעט לא שרקו לפנדל חוזר? גם שוער מכבי תל אביב קפץ. אליפות? אם ניצחנו את מכבי תל אביב בעשרה שחקנים ועם שופט נגדנו, אני לא יודע מה יהיה".

גיא חיימוב סיפר בסיום: "תראה, אגיד את זה בעדינות. הצדק ניצח היום. יש לנו קבוצה של גברים. אחרי ההדחה מאירופה, אחרי הקושי, יש לי צמרמורת עכשיו. זה כיף, כי אנחנו בדרך הנכונה. מגיע כל הכבוד לכולם". על האיום לרדת מהמגרש: "עשיתי מה שהרגשתי. לא היה חסר שהשופט ייתן להם את הגביע. אולי עשיתי טעות, אבל בסופו של דבר חזרתי, והכל לטובה". על הניצחון: "יש לנו המון עבודה. גם אם היינו מפסידים, עמדנו כמו גברים". על הסוד בפנדלים: "אני ומאמן השוערים פיני אברהם, יש לנו מערכת יחסים טובה. תמיד בפנדלים הוא עוזר לי".

המאמן סלאח חסארמה הוסיף: "יש לנו שחקנים טובים ורעבים, וראינו את זה על כר הדשא. לתת למכבי תל אביב שני שערים עם עשרה שחקנים זה לא מובן מאליו. לא צריך לצאת בהצהרות. יש לנו דרך ארוכה, הליגה עוד לא התחילה בכלל. אנחנו בדרך הנכונה, אני מאמין בזה. אני מקווה שהתואר הזה לא יהיה האחרון שלי".

חיימוב בטירוף/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully