וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בובו נתן לליון 0:1 על גנגאן, 1:1 דרמטי בין סנט אטיין ובורדו

החלוץ שנרכש בקיץ כבש מול האקסית ולא חגג (79). ולבואנה פתח. רומן המומה העלה את הירוקים ליתרון בדקה ה-58, אבל הנרי סבה כפה שוויון עם כדור חופשי מדויק בתוספת הזמן. בן ארפה כבש ב-3:3 של ניס

רומן המומה שחקן סנט אטיין. AP
השער שלו היה שווה בסופו של דבר רק נקודה. רומן המומה/AP

בזמן שבצרפת מתרגשים (וגם חוששים) מהמשחק מחר (ראשון) בפארק דה פראנס בין האלופה העשירה פריס סן ז'רמן לעולה החדשה ומעוטת היכולות גאזלק אז'קסיו, נמשך הערב המחזור השני עם ניצחון בכורה של ליון ו-1:1 דרמטי בין סנט אטיין לבורדו. כזכור, אמש נפרדו מונאקו וליל ב-0:0.

גנגאן - ליון 1:0

סגנית האלופה התאוששה מה-0:0 המאכזב במחזור הקודם מול לוריין, עם 0:1 בחוץ על גנגאן, ורשמה ניצחון ראשון העונה בליגה הצרפתית. את שער הניצחון כבש קלודיו בובו, שחקן הרכש שהגיע הקיץ לליון דווקא מגנגאן. בובו כבש בדקה ה-79 אך לא חגג מול האקסית. הרכש הנוצץ של ליון, מתיו ולבואנה, פתח בהרכב.

סנט אטיין - בורדו 1:1

שתי מפסידות המחזור הראשון נפגשו בסטאד ז'ופרואה גישאר, שם בורדו ומאמנה, אקס סנט אטיין ווילי סניול, כפו תיקו דרמטי על המארחת. ז'אן כריסטוף באהבק ערך בכורה בהרכב הירוקים, אבל על שער היתרון היה חתום רומן המומה, שבעט שטוח מ-14 מטרים מצד שמאל, בנגיעה אחת פנימה. ז'רום פריור, ששיחק לראשונה בליג 1 במקום סדריק קראסו הפצוע, יכול היה רק להוציא את הכדור מהרשת. בורדו לחצה במטרה להשוות, הנרי סבה נעצר בקורה, עד שבתוספת הזמן כדור חופשי שלו עבר בתוך החומה שהתפרקה בקלות וקבע שוויון.

טרואה - ניס 3:3
לטרואה: קורנטן ז'אן (3), פביאן קאמוס (77), טיאגו שאבייר (93). לניס: חאתם בן ארפה (6 בפנדל), אלסן פלאה (16), מקסים לה מרשאן (42)

ראן - מונפלייה 0:1
לראן: קמיל גרוסיצקי (86)

קון - טולוז 0:1
לקון: דמיאן דה סילבה (70)

אנז'ה - נאנט 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully