וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שערים לחמד ולדמארי, בישול נהדר לביטון

חלוץ ברייטון (90 דקות) כבש שער בכורה דרמטי (93) מהנקודה הלבנה ב-1:2 על פולהאם. 90 דקות גם לכיאל. חלוץ זלצבורג כבש שוב, אך נפצע ויצא לאחר 34 דקות. קשר סלטיק סיפק בישול נהדר, תיקו ללוזון, גדיר סחט פנדל, קהת לא שותף בניצחון אוסטריה וינה. באזל הביסה

שחקן ברייטון, תומר חמד. טוויטר, אתר רשמי
שער בכורה. תומר חמד/אתר רשמי, טוויטר

* חלוץ ברייטון, תומר חמד, כבש שער בכורה בקבוצתו, ב-1:2 על פולהאם. חמד, ששיחק 90 דקות, כבש את שער הניצחון של ברייטון בדקה ה-93, כשדייק מהנקודה הלבנה. גם בירם כיאל פתח ושיחק 90 דקות. ברייטון עם ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות ושני ברציפות בצ'מפיונשיפ.

* אחרי ששבר בצורת במחזור הקודם כשכבש לאחר תשעה חודשים (צמד בניצחון על ריד), עומר דמארי ממשיך להפציץ. החלוץ, שפתח בהרכב של רד בול זלצבורג במשחק הביתי מול ריינדורף אלטאך, הרשית כבר אחרי חמש דקות, כשחדר לרחבה, ומאגף ימין שלח בעיטה חזקה ושטוחה לרשת, כדי להעלות את זלצבורג ל-0:1 מהיר. לצערו, הוא נפצע לאחר תיקול עם שחקן יריב ונאלץ לפנות את מקומו בדקה ה-34. זלצבורג ניצחה בסופו של דבר 0:2.

* ניר ביטון לא עוצר. קשר סלטיק, שכבש שער ענק במחזור הליגה הקודם מול קילמרנוק, סיפק הערב (שבת) בישול נהדר, בניצחון קבוצתו 2:4 על אינברנס במסגרת המחזור הרביעי בליגה הסקוטית. הקשר (פתח, ושיחק 90 דקות) בישל את השני של סלטיק ללי גריפית'ס בדקה ה-12, כשהטעה שחקן הגנה וברגל שמאל שלח הגבהה נהדרת לרחבה, משם נגח גריפית'ס לרשת. סלטיק תפגוש ברביעי את מאלמו למשחק הראשון בפלייאוף של ליגת האלופות.

* הקשר רועי קהת ישב על הספסל לכל אורך 90 הדקות ב-1:5 של אוסטריה וינה על מטרסבורג (לארי קאיודה כבש צמד). ניצחון שלישי העונה של וינה בליגה, שהתאוששה מהתבוסה הכואבת 5:2 לראפיד וינה בדרבי.

* צ'רלטון של גיא לוזון, שרשמה שני ניצחונות בשני המשחקים הרשמיים של העונה (ליגה וגביע), נעצרה ב-1:1 מול דרבי קאונטי.

* אופיר מרציאנו ומסוקרון אספו נקודה ראשונה בליגה הבלגית, לאחר שהפסידו בכל שלושת המשחקים הראשונים של העונה, כשסיימו את המשחק הביתי שלהם מול סטנדרד ליאז' ב-1:1. למרציאנו היה חלק בשער שספגה קבוצתו, אך למזלו שער השוויון הגיע עוד במחצית הראשונה.

* הקשר לוטם זינו פתח ושיחק 90 דקות ב-0:4 של תון על סולות'ורן בשלב 64 האחרונות בגביע השוויצרי.

* החלוץ מוחמד גדיר פתח לראשונה בהרכב של קבוצתו לוקרן, ואף גרם לפנדל שנתן לקבוצתו את שער היתרון. גדיר שיחק 78 דקות לפני שהוחלף, לוקרן גברה 0:2 על מכלן ורשמה ניצחון בכורה העונה.

יריבת מכבי תל אביב בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות, פ.צ באזל השוויצרית, עברה בקלות את שלב 64 האחרונות בגביע המקומי, כשהביסה 0:4 בחוץ את מיירין, המשחקת בליגה החמישית. אלביאן אייטי (צמד), מוחמד אלנני ומתיאס דלגאדו כבשו לזכותה של באזל, ששיחקה בהרכב משני. מדובר בניצחון השמיני ברציפות של באזל בשמונת משחקיה הרשמיים מאז פתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully