וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מאמינה ברמונטדה: הסיבות לקאמבק אפשרי מול בילבאו

הטרבליסטית שחלמה על ששת התארים, הובסה 4:0 מול בילבאו במשחק הראשון של הסופרקופה הספרדי, אך בתקשורת הקטלאנית מאמינים שהתואר עדיין לא אבוד ומציינים את כל הסיבות לאופטימיות זהירה

אימג'בנק GettyImages

אחרי הטרבל המופלא של העונה שעברה, בברצלונה הצהירו בגלוי שהם הולכים העונה על ה"סקסטה" - משמע ששת התארים האפשריים. זה החל עם זכייה בסופרקאפ האירופי אחרי 4:5 דרמטי מאין כמוהו על סביליה בהארכה, אך אמש (שישי) אלופת אירופה חטפה מהלומה קשה כשהובסה 4:0 במשחק הראשון מבין שניים בסופרקופה הספרדי. אולם, למרות התוצאה החד צדדית, בתקשורת שמגיעה מקטלוניה מאמינים ב"רמונטדה", בהחלט מאמינים ובאל מונדו ציינו כמה סיבות לאופטימיות.

השפלה: בילבאו הביסה 0:4 את ברצלונה בסופרקאפ הספרדי

לואיס אנריקה מסביר: "האחריות על ההפסד לבילבאו היא עליי"

משחק של פעם בעשור: כל המספרים מלילה נדיר

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
בברצלונה מקווים לראות אותו בפוזה שונה לגמרי בשני. מסי/AP

* כדי לזכות בתואר בארסה צריכה לנצח 0:4 כדי לכפות הארכה. זה בהחלט קשה, אך לא בלתי אפשרי כשמדובר בברצלונה. הקבוצה של לואיס אנריקה ניצחה בהפרש של ארבעה שערים ומעלה ב-15 משחקים בעונה שעברה.

* ליאו מסי כמובן. הפרעוש ספג לא מעט ביקורות אחרי גמר הקופה אמריקה האחרון, בו נבחרת ארגנטינה נכנעה מול צ'ילה המארחת. מסי הגיב עם צמד בבעיטות חופשיות מול סביליה, אבל היה חלש במשחק הראשון מול בילבאו ובבארסה בונים עליו במשחק הגומלין ביום שני. מעבר לכך, מסי הוא מלך שערי המפעל הזה עם 10 כיבושים. הוא זכה עם בארסה ב-16 מתוך 20 גמרים וכבש 22 שערים ב-26 גמרים.

* הקהל של ברצלונה לא נחשב לקהל הכי ביתי שדוחף את הקבוצה שלו, אך בהחלט כזה שמתעלה כשהקבוצה עם הגב אל הקיר. בספרד מעריכים שלא פחות מ-100 אלף קטלאנים רועשים צפויים למלא את הקאמפ נואו וליצור אווירה מחשמלת ששמורה רק למשחקי הקלאסיקו ולמשחקים חשובים בליגת האלופות כמו שהיה מול פריס סן ז'רמן בעונה שעברה ובקאמבק מול מילאן ב-2013.

* לואיס אנריקה נאלץ לבצע מספר רוטציות בהרכב שלו מול בילבאו לאור העומס הגדול בשל המשחק מול סביליה. ביום שני בברצלונה מאמינים שהקבוצה תעלה בהרכב הכי חזק שלה למעט ג'ורדי אלבה וניימאר הפצועים. המשמעות: ג'רארד פיקה, סרחיו בוסקטס, אנדרס אינייסטה ואיבן ראקיטיץ' יחזרו להרכב. סנדרו, ראפינייה, ורמאלן ובארטרה יחזרו אל הספסל.

כידוע, אנשי ברצלונה לא אמרו נואש אחרי התבוסה. המאמן לואיס אנריקה הבטיח ש"אם יש קבוצה שמסוגלת לעשות כזה מהפך, זאת ברצלונה, זה לא יומרני מדי", בעוד ג'רארד פיקה כתב בטוויטר "90 דקות, קאמפ נואו - אני מאמין". עם זאת, על אתרי ההימורים היחס שברצלונה תעשה מהפך הוא בין 1 ל-15 ל-1 ל-17. גם דני אלבס אמר ש"ננסה לחזור, בבית אנחנו אחרים. 90 דקות בקאמפ נואו זה מספיק זמן עבורנו. אסור לנו להשתמש בעייפות כתירוץ, חייבים לשפר הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully