וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד סיפקה הצגה עם 0:4 על מנשנגלדבאך

תומאס טוכל לא יכול היה לקוות לבכורה טובה יותר: רויס כבש ובישל מול האקסית, אובמיאנג חיקה אותו ומחיטריאן הבקיע צמד. 0:3 לשאלקה בחוץ על ורדר ברמן, ניצחון היסטורי לאינגולשטאדט

אחרי החמישייה שהנחיתה האלופה באיירן מינכן על הראש של המבורג במשחק הפתיחה של עונת 2015/16, המחזור הראשון של הבונדסליגה נמשך היום עם עוד שישה משחקים, כשבמוקד בורוסיה דורטמונד פירקה את בורוסיה מנשנגלדבאך 0:4.

שחקני דורטמונד חוגגים, במרכז פייר אמריק אובמיאנג. רויטרס
התחילו בסערה. שחקני דורטמונד חוגגים/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:4

איזו בכורה מבטיחה לתומאס טוכל, כשקבוצתו סיפקה שואו אמיתי לעיני האוהדים ונתנה תקווה אחרי עונה מאכזבת. דורטמונד ניצחה רק פעם אחת בחמשת משחקי הליגה האחרונים בקרב הבורוסיות, אבל הערב היה זה עימות במעמד צד אחד בלבד. מנשנגלדבאך, המתכוננת לעונת הבכורה שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות, התפרקה כבר במחצית הראשונה ונתנה לאקס מרקו רויס לפתוח בחגיגה בדקה ה-15. פייר אמריק אובמיאנג נהנה מבישול של מרסל שמלצר והקפיץ את האוהדים בדקה ה-21, ובדקה ה-33 החלוץ מגאבון פרגן בצורה יפה להנריך מחיטריאן שקבע 0:3. במחצית השנייה הסתפקה המארחת בשער אחד, כשרויס סידר למחיטריאן את השני בדקה ה-50.

מרקו רויס שחקן דורטמונד. רויטרס
אין הנחות לאקסית. מרקו רויס/רויטרס

ורדר ברמן - שאלקה 3:0

הרויאל בלוז המתחדשים הציגו את המאמן הטרי אנדרה ברייטנרייטר וארבעה שחקני רכש בהרכב, ביניהם פרנקו די סנטו שפגש את קבוצתו לשעבר, ופתחו את העונה עם ניצחון מרשים. ורדר ברמן העניקה תשורה לחלוץ הארגנטינאי, ועל המגרש נתנה מתנה יפה גם לשאלקה. אחרי לא מעט החמצות של האורחים, ופציעה של הבלם החדש מתיאה נסטאסיץ', הגיע בדקה ה-34 שער עצמי מגוחך מ-16 מטרים של תיאו גברה סלאסי, מגן נבחרת צ'כיה. כל שלושת השערים האחרונים של שאלקה בבונדסליגה היו עצמיים, אז אריק מקסים צ'ופו מוטינג דאג לקטוע את הרצף עם שער בדקה ה-68 אחרי הכנה של ג'ואל מאטיפ, והקפטן קלאס יאן הונטלאר חתם בדקה ה-85 אחרי מבצע של לירוי סאנה. ברמן נותרה ללא ניצחון ביתי על שאלקה מאז אפריל 2008.

אוהדי ורדר ברמן עם שלט לעברו של פרנקו די סנטו שחקן שאלקה: אתה אוהב כסף. GettyImages
"פרנקו די סנטו אוהב כסף". השלט של אוהדי ורדר ברמן לשחקנם לשעבר/GettyImages

באייר לברקוזן - הופנהיים 1:2

הרכש הטרי צ'ארלס אראנגיס נותר על הספסל וראה את קבוצתו החדשה הופכת פיגור לניצחון בביי ארנה. סטיבן זובר השוויצרי העלה את הופנהיים ליתרון כבר בדקה החמישית ובכך קטע ללברקוזן 874 דקות ביתיות ללא ספיגה, אבל שטפן קיסלינג הצליח לאזן בדקת הסיום של המחצית הראשונה והמחליף הצעיר יוליאן בראנט הפך בדקה ה-71, שבע דקות אחרי שקם מהספסל, בזכות מבצע גדול של המחליף הנוסף אדמיר מחמדי.

קווין קוראני שחקן הופנהיים לפני ג'ונתן טה שחקן לברקוזן. GettyImages
הקאמבק שלו לבונדסליגה הסתיים בהפסד. קווין קוראני במדי הופנהיים לפני ג'ונתן טה/GettyImages

מיינץ - אינגולשטאדט 1:0

אלמוג כהן לא נכלל בסגל של אינגולשטאט, שחגגה את הופעתה ההיסטורית בבונדסליגה עם ניצחון מפתיע. אחרי מחצית מאופסת ולחץ של מיינץ, היה זה האוסטרי לוקאס היטנרזר שהבקיע את שער הבכורה של אינגולשטאט בליגה הבכירה בדקה ה-66, עם ביצוע יפהפה. המארחים לא מצאו תשובה ופתחו עונה עם הפסד. אינגולשטאדט הפכה לראשונה מאז הופנהיים ב-2008/09 שמנצחת בבכורה שלה בליגה.

שחקני אינגולשטאדט חוגגים. GettyImages
רגע היסטורי. שחקני אינגולשטאדט חוגגים שער ראשון בבונדסליגה/GettyImages

דרמשטאדט - האנובר 2:2

המארחים חזרו לבונדסליגה אחרי 33 שנה, אך פספסו ניצחון למרות הופעה נהדרת של מרסל הלר. הקשר הימני סיים מתפרצת עם בעיטה לקורה ופנימה בדקה ה-31 כדי לכבוש את הראשון של דרמשטאדט בבונדסליגה אחרי 12,132 ימים. המחליף ההולנדי צ'רליסון בנסחופ השווה עבור האנובר בדקה ה-48, אבל הלר השלים צמד בדקה ה-54 כשעבר את השוער רון רוברט צילר. מבלוט ארדינג, חלוץ הרכש של האנובר, החמיץ מהנקודה הלבנה בדקה ה-59 עם פנדל חלש לידיו של השוער כריסטיאן מתניה, אבל שער עצמי של הטורקי אייטק סולו בחלוף שלוש דקות קבע חלוקת נקודות.

אוגסבורג - הרטה ברלין 1:0
להרטה: סלומון קאלו (48 בפנדל)

מרסל הלר שחקן דרמשטאדט כובש מול האנובר. GettyImages
שער ראשון לדרמשטאדט בבונדסליגה אחרי 33 שנה. מרסל הלר כובש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully