וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב האדום בלגרד הגישה הצעה לגל מקל

15.8.2015 / 13:47

הקבוצה הסרבית, שתשחק ביורוליג גם בעונה הבאה, מעוניינת לצרף את הרכז הישראלי, שעדיין לא קיבל החלטה האם להיענות להצעה. גורם בכיר במועדון: "הוא אופציה מצוינת, מחכים לתשובה חיובית ממנו"

גל מקל נבחרת ישראל כדורסל. יוסי ציפקיס
יחתום בכוכב האדום? מקל/יוסי ציפקיס

הכוכב האדום בלגרד, שתשחק גם בעונה הקרובה ביורוליג, הגישה הצעה כספית בסכום גבוה לגל מקל, ומקווה לצרף את גארד נבחרת ישראל בימים הקרובים. האדומים החלו את העניין במקל לפני כשבועיים, כשבימים האחרונים הם מגבירים את המאמצים כדי לנסות ולצרפו. השחקן, שטרם קיבל החלטה האם להצטרף לקבוצה, שבעונה שעברה עלתה לטופ 16, מחזיק במספר אופציות נוספות באירופה, אך שוקל בחיוב להצטרף למועדון הסרבי. בין הקבוצות שהוזכרו בתקופה האחרונה כאפשרויות נוספות לצירופו של מקל עלו גם קוצ'ה לבוראל ויטוריה ולוקומוטיב קובאן.

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. ברני ארדוב
ישתף פעולה עם מקל? סופו/ברני ארדוב

"גל מקל הוא אופציה מצוינת בשבילנו", אמר גורם בכיר בכוכב האדום בלגרד היום (שבת) לוואלה ספורט, "אנחנו מאמינים שנוכל לסגור איתו, ומחכים לתשובה חיובית ממנו". הסגל של הכוכב האדום כולל בין היתר את סופוקליס שחורציאניטיס שהצצטרף לאחרונה, את לוקה מיטרוביץ' המוכשר, אך בעמדת הרכז קיים חיסרו משמעותי כשרק סטפן יוביץ' וניקולה רביץ', לא רכזים ברמה אירופית גבוהה, חתומים בקבוצה.

הגארד הישראלי בן ה-27 שיחק בעונה שעברה 27 משחקים בלבד. באוקטובר שוחרר מדאלאס דווקא לאחר ליגת קיץ טובה במדי המבריקס, ולאחר חודש וחצי קיבל הזדמנות בניו אורלינס. ארבעה משחקים בלבד שיחק מקל בקבוצת ה-NBA השנייה שלו לפני ששוחרר, ואז החל במגעים עם מספר קבוצות באירופה, ביניהן מכבי תל אביב, הפועל ירושלים ומילאנו לפני שנחת דווקא בניז'ני נובגורוד. בשישה משחקים עם הקבוצה הרוסית ביורוליג רשם 11.7 נקודות ו-4.7 אסיסטים וב-17 משחקים בליגת ה-VTB רשם 8.5 נקודות ו-3.2 אסיסטים בממוצע למשחק. מעט לאחר שנגמרה העונה ניצל את אופציית היציאה שלו מהחוזה עם הקבוצה הרוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully