וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה לטינה 2015: ישראל הביסה את קוסטה ריקה 59:75

15.8.2015 / 9:42

רועי הובר ואיגור קולשוב קלעו 16 נקודות כל אחד והובילו את הנבחרת הצעירה לניצחון בטורניר בפנמה. אחרי שנה אחת בדרג א', נבחרת הקדטים קרובה מאוד לירידה לדרג ב' של אירופה

שחקן נבחרת הנוער רועי הובר. ברני ארדוב
ניצחון קליל. הובר/ברני ארדוב

נבחרת ישראל הצעירה, בהדרכתם של פיני גרשון וערן איתן, רשמה אמש (שישי) ניצחון משכנע 59:75 על קוסטה ריקה במסגרת משחקה השני בטורניר קופה לטינה 2015. ישראל, שהגיעה למשחק לאחר הפסד במשחק הבכורה לקובה, נראתה הפעם הרבה יותר משכנע, שלטה בהתמודדות מהפתיחה, וידעה לעצור קאמבק של היריבה במחציצת השנייה כדי לנצח. ישראל תפגוש מחר את פנמה המארחת, ואם תנצח עשויה לזכות בטורניר.

רועי הובר ועמית שמחון הובילו את ישראל בתחילת המשחק ליתרון 10:25 בסוף הרבע הראשון. קוסטה ריקה, לא ממעצמות הכדורסל הלטיני, ידעה לנצל חולשה הגנתית של ישראל וחזרה עד פיגור מינימלי בתחילת המחצית השנייה, 40:38, אלא שדקות טובות של איגור קולשוב ודניאל קופרברג נתנו לישראל את הניצחון. קלעו לישראל: איגור קולשוב ורועי הובר 16 כל אחד, עמית שמחון 15 ו-10 ריבאונדים, נאור שרון ודניאל קופרברג 8 כל אחד, גולן גוט 6, תומר גינת 4, יונתן מור 2.

* נבחרת הקדטים של ישראל קרובה מאוד לירידת דרג אחרי שנה אחת בלבד בדרג א'. הנבחרת של רמי הדר שמטה אתמול יתרון בדקות הסיום נגד קרואטיה בדרך להפסד 84:82, והתדרדרה למשחקי הדירוג 13-16, מתוכן רק נבחרת אחת תישאר בדרג העליון. ישראל תתמודד היום (14:30) נגד אנגליה, כשהפסד יוריד אותה לדרג ב', וניצחון ישלח אותה למשחק ההשרדות נגד יוון, שתהנה מניצחון טכני על רוסיה שהורחקה מהאליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully