וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי ואן חאל: "לא מוטרד מכך שבעטנו שלוש פעמים למסגרת בשני משחקים"

מאמן מנצ'סטר יונייטד היה מרוצה אחרי ה-0:1 על אסטון וילה ואמר על המצבים המועטים אליהם מגיע קבוצתו: "צריך לכבוש אחד יותר מהיריבה". ינוזאי: "השמועות סביבי לא נכונות, אני מרוצה כאן"

לואי ואן חאל מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מבסוט. ואן חאל/GettyImages

שני ניצחונות 0:1. זה היבול של מנצ'סטר יונייטד אחרי שני מחזורים בפרמיירליג. השדים האדומים ניצחו אמש (שישי) בתוצאה הזו את אסטון וילה בחוץ בזכות שער של עדנאן ינוזאי בדקה ה-29, ויגיעו מעודדים למפגש מול קלאב ברוז' במסגרת שלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות כבר בשלישי באולד טראפורד.

עדנאן ינוזאי שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג עם החברים. GettyImages
"אלחם על המקום שלי כאן". ינוזאי חוגג/GettyImages

מאמן יונייטד לואי ואן חאל אמר בסיום המשחק: "שיחקנו טוב יותר מאשר בשבוע שעבר וזה היה במשחק חוץ, אז אני מרוצה מאוד. מהרגע הראשון שלטנו במשחק והחזקנו בכדור, כבשנו שער נהדר עם מסירה פנטסטית של מאטה ושער נהדר של ינוזאי. אחרי זה היינו קצת לחוצים כי איבדנו את הכדור די בקלות. במחצית השנייה, בעיקר אחרי החילופים, שלטנו במשחק ויכולנו לכבוש יותר משער אחד.

"ניסינו להחזיק בכדור ולנצל את העובדה שווילה יצאה קדימה כדי לנסות להשוות. לכן, חשבתי שהיינו יכולים לצאת מהר למתפרצות ולכבוש את השני. חבל שלא עשינו את זה, אבל אני חושב שאחרי החילופים שלטנו במשחק. אסטון וילה שיחקה על כדורים ארוכים, אבל סמולינג זכה בכל כדורי הגובה".

ההולנדי נשאל האם אינו מודאג מהעובדה שהקבוצה שלו בעטה רק שלוש בעיטות למסגרת בשני משחקים ואמר: "לא מטריד אותי שבעטנו רק שלוש בעיטות למסגרת בשני משחקים, אתה צריך לכבוש רק שער אחד יותר מהיריבה. זה המשחק. אנחנו צריכים לייצר יותר הזדמנויות. אני רוצה שינוזאי יראה שהוא רוצה להישאר כאן. הוא כבש שער נהדר, אבל צריך להוכיח את עצמו באספקטים נוספים. יש עוד דברים חוץ מלכבוש שער".

על הפתיחה החלקה של יונייטד לעומת השנה שעברה אמר ואן חאל: "ברור שפתחנו טוב יותר מאשר בשנה שעברה, כי השנה שעברה הייתה רעה מאוד. אני שמח מאוד שניצחנו במשחק חוץ. זה מעניק ביטחון לסגל שלנו".

דיילי בלינד, שנבחר לאיש המשחק, אמר: "אני חושב שזו הייתה הופעה טובה. הם לא הגיעו למצבים, לא בעטו לשער. אנחנו ייצרנו כמה ואני שמח שעדנאן כבש שער. פתחנו את המשחק מצוין, ואחרי השער הם נראו טוב יותר, אבל לא ייצרו מצבים. זו הייתה הופעה קבוצתית מצוינת.

כובש השער ינוזאי: "אני שמח שכבשתי שער. לא שיחקתי בצורה סדירה הרבה זמן, אז לא הייתי בכושר משחק מצוין, לכן אני שמח שכבשתי שער. אני מקווה לקבל עוד דקות משחק ולכבוש שערים נוספים. הדיבורים סביבי הם רק שמועות, אני מאושר כאן ואלחם על המקום שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully