וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: רומא ניצחה 4:6 את סביליה, צפו בצמד הבכורה של אדין דז'קו

הג'אלורוסי הובילו 0:6 כבר בדקה ה-63 על האנדלוסים, שענו עם ארבע שערים תוך 16 דקות לקראת הסיום והיו מעורבים בעוד משחק יוצא דופן אחרי הסופרקאפ האירופי. צרפת: 0:0 בין מונאקו לליל. רוסיה: נאתכו גרם לפנדל, אבל צסק"א ניצחה בדרבי ונותרה מושלמת

אדין דז'קו רומא חוגג שער. GettyImages
ברוכים הבאים לאיטליה. דז'קו/GettyImages

שלושה ימים אחרי ההפסד האכזרי בסופרקאפ האירופי, סביליה הייתה מעורבת הערב (שישי) בעוד משחק רווי שערים, כאשר רומא ניצחה אותה 4:6 פרוע במשחק ההכנה האחרון של השתיים לקראת העונה.

הרומאים עלו ל-0:6 תוך 63 דקות בלבד, לפני שרבע שעה של בליץ הפכה את ההפסד של סביליה מהשפלה להפסד בלבד. אדין דז'קו, בהופעת בכורה במדי הג'אלורוסי, כבש צמד שערים נאה, בדקות 4 ו-42, כאשר עוד לפני ההפסקה רומא שמה ארבעה כדורים ברשת. ואסיליס טורוסידיס (8) וראג'ה נאינגולאן (44, מבישול של דז'קו), השתתפו בחגיגה.

בתחילת המחצית השנייה, גם מוחמד סלאח זכה לחגוג עם קבוצתו החדשה (56) ופרנצ'סקו טוטי הוסיף פנדל (63) לפני שהאנדלוסים ענו עם שערים של דניס סוארס (70), חוסה אנטוניו רייס (76), קוקה (83) ושוב סוארס (86).

הראשון של דז'קו

השני של דז'קו

* המחזור השני בליגה הצרפתית יצא הערב לדרך עם 0:0 בין מונאקו לבין ליל. המארחים, שניצחו במחזור הראשון וייפגשו ביום רביעי את ולנסיה לקרב גדול בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות, נאלצו להסתפק בנקודה מול היריבה עם וינסנט אניימה בשער, שהשאירה מאחור את ההפסד במחזור הפתיחה לפריס סן ז'רמן.

* צסק"א מוסקבה השיגה הערב ניצחון חוץ מרשים 1:2 על ספרטק מוסקבה בדרבי במסגרת המחזור החמישי של הליגה הרוסית. צסק"א במקום הראשון והיא שומרת על המאזן המושלם שלה. סרגיי איגנשביץ' (31) ואחמד מוסא (35) כבשו לזכותה, בעוד דמיטרי קומבארוב (36) צימק בפנדל לאחר שביברס נאתכו ביצע עבירה בתוך הרחבה. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-54 בסיידו דומביה.

* ויטסה ארנהם, קבוצתו של שרן ייני, הביסה 0:3 את רודה. הישראלי, שעדיין פצוע, לא היה בסגל. ליאור רפאלוב, שגם הוא פצוע, לא היה בסגל קלאב ברוז' ב-1:2 שלה על קורטרייק בליגה הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully