וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל באר שבע החתימה את אנטון שוטבין

14.8.2015 / 19:17

העולה החדשה לליגה השנייה ביצעה החתמה מרשימה כשצירפה את הפורוורד (25, 2.06) שלא קיבל הזדמנות במכבי חיפה בעונה שעברה

אנטון שוטבין שחקן נבחרת העתודה. ברני ארדוב
חיזוק משמעותי לבאר שבע. אנטון שוטבין/ברני ארדוב

הפועל באר שבע, העולה החדשה לליגה הלאומית, ביצעה היום (שישי) את אחת ההחתמות המשמעותיות הקיץ בליגה השנייה כשצירפה לסגל את הפורוורד אנטון שוטבין, שמיעט לשחק בעונה שעברה במכבי חיפה. בבאר שבע בחנו בקפדנות בשבועות האחרונים את שוק השחקנים כדי לצרף שחקן שייתן להם את היתרון במאבקי הצמרת הצפויים לה, והחליטו לצרף את השחקן שרק לפני שנתיים העלה את עירוני נהריה לליגת העל.

שוטבין (25, 2.06) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אך מלבד משחקים בודדים, לא זכה לשחק בקבוצת הבוגרים, והושאל בגיל צעיר לבית"ר בנימיניה ומ.כ הבקעה. בעונת 2009/10 עבר לגלבוע/גליל, שם היה אמור לפרוץ, אך הושאל לאליצור יבנה אחרי שלא קיבל הזדמנות. עונתו הטובה ביותר בליגת העל הייתה בעונת 2011/12 במדי מכבי אשדוד עם 3.5 נקודות למשחק, ובעונה לאחר מכן היה חלק מהסגל של מכבי חיפה שזכה באליפות. אחרי ששוב לא קיבל הזדמנות בגלבוע/גליל, עבר במהלך עונת 2013/14 לנהריה, ורשם 8.5 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק בשורות העולה לליגת העל. העונה עבר למכבי חיפה ורשם 23 משחקי ליגה, בהם זכה רק ל-4.7 דקות בממוצע וקלע 1.2 נקודות למשחק.

הסגל של ישראל ברוך בבאר שבע כולל מלבד שוטבין גם את אלעד הופמן, שעלה העונה עם מכבי קרית גת לליגת העל, טמיר אריאלי, ששיחק בעונה שעברה עם שוטבין במכבי חיפה והמתאזרח אוון קונטי שמצטרף מליגת המכללות. מי שנשארו מעונת העלייה מהארצית הם אוהד כהן, כריס ווטסון וגיא כהן. הקבוצה תשחק נגד הפועל כפר סבא בחוץ בסיבוב א' בגביע המדינה, ותפתח את הליגה הלאומית במשחק בית נגד א.ס רמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully