וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט קומפני: "אני מקווה שאדן הזאר יסבול משלשול ביום המשחק"

קפטן מנצ'סטר סיטי "מוכן" למפגש עם חברו לנבחרת וצ'לסי בראשון: "הוא מוכשר ברמה של מסי ורונאלדו". פלגריני: "אלחץ את ידו של מוריניו". וגם: מי אמר את זה - מוריניו או ישו?

one

המחזור השני של הפרמיירליג ייצא לדרך כבר הערב (שישי) ויימשך לכל אורך סוף השבוע בממלכה, עד שיגיע לשיא ביום ראשון ב-18:00, עת תארח סגנית האלופה מהעונה שעברה, מנצ'סטר סיטי, את האלופה צ'לסי למשחק ענק. סיטי פתחה את העונה נהדר עם 0:3 מוחץ בחוץ על ווסט ברומיץ', בעוד הבלוז פישלו וסיימו רק ב-2:2 ביתי מול סוונסי.

זה יהיה עוד קרב בין שני אויבים ותיקים, מנואל פלגריני וז'וזה מוריניו, כאשר הצ'ילאני, שבסיום הניצחון של צ'לסי על סיטי 1:2 באוקטובר 2013 סירב ללחוץ את ידו של "המיוחד", הבטיח שהמקרה לא יחזור על עצמו הפעם: "יש בינינו חילוקי דעות, אבל אלחץ את ידו כשאראה אותו", אמר פלגריני לקראת המשחק, בו סיטי תנסה לנצל את הביתיות ולפתוח בשלב כל כך מוקדם של העונה פער של חמש נקודות מהיריבה הגדולה שלה על התואר.

וינסנט קומפני מנצ'סטר סיטי מול אדן הזאר צ'לסי. AP
הזאר וקומפני, ראש בראש/AP

מי שבוודאות ילחצו ידיים כאשר יפגשו משני עברי המגרש הם שחקני נבחרת בלגיה והחברים הטובים, וינסנט קומפני ואדן הזאר. הקפטן של התכולים יודע היטב כמה מסוכן הכוכב של צ'לסי ולקראת המפגש עמו הוא הביע משאלה מעט מוזרה: "אני כמעט מקווה שאדן הזאר יסבול משלשול ביום המשחק", צחק קומפני בראיון שהעניק בארצו.

הבלם, שכבש את השער השלישי מול ווסט ברום, הוסיף: "אולי בשבוע שעבר נגד סוונסי הוא לא היה במיטבו במחצית הראשונה, אבל כשצ'לסי נשארה בעשרה שחקנים, הוא היחיד שהיה מסוכן אצלה, כי הוא יכול לעבור שלושה-ארבעה יריבים בקלות. אתה יכול לעשות כמה תכניות טקטיות שאתה רוצה, אבל אם אדן מתחיל לרוץ, יש כאוס בהגנה. הוא ברמה בה הוא מחליט כמה טוב הקבוצה שלו תראה. מסי ורונאלדו הם חיות סטטיסטיקה, אבל ברמת הכישרון, אדן ברמה שלהם. הם פשוט כובשים בכמויות שאי אפשר להאמין. אני לא מוכן להתחייב שאדן לא יגיע לכמויות השערים האלה בעתיד. הוא התקדם כל כך הרבה בשנים האחרונות. גם אם הוא יהיה מיד מאחוריהם, זה עדיין טוב".

ובינתיים, ערוץ היוטיוב של אוהדי מנצ'סטר סיטי השתעשע לקראת המפגש ויצא לשאול את העוברים והשבים שאלה פשוטה: "מי אמר את זה - ז'וזה מוריניו או ישו?". כמה תצליחו אתם לנחש נכון?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully