וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר מתחזק: כפר סבא התעניינה בצירוף דור פרץ ודן איינבינדר

14.8.2015 / 13:44

בעקבות שאילת מאוויס צ'יבוטה ולנרי קהינדה, שמילאה את מכסת הזרים, העולה החדשה ניסתה להתחזק גם בקשר הצעיר שיתקשה לקבל דקות משחק במכבי תל אביב, אך נענתה בשלילה. בן בוטבול ועומר צלישר עשויים להצטרף

מעברו בהשאלה של לנרי קהינדה ממכבי תל אביב להפועל כפר סבא חיזק את הקשר בין המועדונים, שגם כך היה טוב נוכח ההחלטה של מכבי להשאיל עוד קודם את מאוויס צ'יבוטה לעולה החדשה מהשרון.

בעקבות שני החלוצים האפריקאיים שינסו לסייע לכפר סבא לתקוע יתד בליגת העל, מנסים בכפר סבא לשכנע את ראשי מכבי תל אביב להעביר אליהם בהשאלה גם את דור פרץ. הקשר המצוין ששיחק כבלם אצל פאקו אייסטרן מבוקש בקבוצות נוספות, ובכפר סבא פנו אמש בצורה ישירה למנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף וביקשו גם אותו. קרויף הבהיר כי פרץ לא יושאל, אפילו שיתקשה לקבל דקות משחק בעונה הקרובה לאור הרכש שמכבי הביאה.

בכפר סבא פנו בעניין פרץ אחרי שהוחלט על צירופו של קהינדה. בשבוע החולף ניסו בקבוצה לצרף דווקא קשר אחורי זר ולסגור את מכסת הזרים ולשם כך גם הונחת הבולגרי סטפן ולב שלא הרשים במשחק גביע הטוטו מול מכבי נתניה. אלא שבעקבות החתמתו של קהינדה יש לקבוצה חמישה זרים (דינו שקבורץ, מאוויס צ'יבוטה, הוגו לופז, יאניס פפאדופולוס וקהינדה) ולכן יהיו בקבוצה חייבים למצוא קשר אחורי ישראלי.

למעט פרץ מוזכרים במועדון גם בן בוטבול ועומר צלישר שנבחן בכפר סבא באימונים הראשונים. שם נוסף שעלה הוא דן איינבינדר, אבל בכפר סבא לא משלים את עצמם שיוכלו להגיע לעסקה מולו ומול מכבי תל אביב בגלל העלויות הגבוהות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully