וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלוטלי יקבל בונוס שמן אם יישאר בליברפול עד 1 בספטמבר

הקבוצה ממרסיסייד נחושה להיפטר מהאיטלקי הפרובלמטי, אבל הוא לא ממהר לעזוב גם במחיר של ישיבה ביציע. הסיבה: סעיף בחוזהו מבטיח לו סכום בן שש ספרות אם לא יעבור בחלון ההעברות הנוכחי

one

אם מישהו שאל את עצמו למה מריו באלוטלי לא ממהר לעזוב את ליברפול למרות שהוא לא נמצא בתכניות של המאמן ברנדן רוג'רס, אולי ימצא תשובה בסיפור שפרסם הבוקר (שישי) העיתון הבריטי "גרדיאן", ולפיו אם האיטלקי עדיין יהיה בליברפול ב-1 בספטמבר, הוא יקבל בונוס כספי בן שש ספרות.

כשבאלוטלי הצטרף לליברפול בשנה שעברה תמורת 16 מיליון ליש"ט, הוא הסכים לשכר בסיס של 80 אלף ליש"ט בשבוע - כמחצית מהמשכורת שלו במילאן. אבל סוכנו מינו ראיולה, אחד מסוכני הכדורגלנים הבכירים בעולם ומי שמייצג בין היתר גם את זלאטן איברהימוביץ', דאג לו למספר סעיפי "נאמנות". על פי אותם סעיפים, אם הוא עדיין יהיה בקבוצה ב-1 בספטמבר של כל אחת מהשנים שלו בחוזה, הוא יקבל בונוסים כספיים.

בחודשיים האחרונים כמה קבוצות גילו עניין בבאלוטלי, ביניהן סמפדוריה, בולוניה וגם קבוצות מהמפרץ הפרסי. אלא שהסוכן ראיולה התעקש וחזר שוב ושוב שהחלוץ לא יעזוב את ליברפול בחלון ההעברות הנוכחי, שכמובן מסתיים ב-1 בספטמבר. היום כאמור התבררה הסיבה: האיטלקי אמנם אמור להמשיך לשבת ביציע, אבל בתחילת החודש הבא הוא יקבל סכום כסף נכבד.

שחקן ליברפול מריו באלוטלי. רויטרס
הסוכן דאג לו. באלוטלי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully