וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדש: "הזכייה במגן הכבוד לא פחות חשובה משלושת התארים הקודמים"

14.8.2015 / 12:21

החלוץ התראיין לאתר הרשמי של מכבי תל אביב לקראת המפגש עם עירוני קרית שמונה במשחק אלוף האלופים (שבת, 20:50, ישיר בספורט 5): "זה תואר שאנחנו מאוד רוצים לקחת, שבוע חשוב לפנינו"

צילום: קובי אליהו, עריכה: מרום שפיצר

מכבי תל אביב מתכוננת לשבוע גורלי, שיחל במשחק אלוף האלופים מול עירוני קרית שמונה (שבת, 20:50, שידור ישיר בספורט 5) ויימשך במשחק הראשון מול באזל בפלייאוף ליגת האלופות. לקראת המפגש עם הצפוניים, התראיין ברק בדש - אחד שרשם הופעות בשתי הקבוצות - לאתר הרשמי של הצהובים.

"קרית שמונה עשתה התקדמות אדירה בשנים האחרונות ואין משחקים קלים מולה", אמר החלוץ, שמחזיק בהצעות כמעט מחצי מקבוצות ליגת העל, אך עדיין לא ברור אם יישאר במכבי תל אביב. המשחק בשבת הוא משחק על תואר, תואר שאנחנו רוצים מאוד לקחת. אין ספק שיש לפנינו שבוע חשוב למועדון. אנחנו מייצגים את המדינה ורוצים לעשות את זה על הצד הטוב ביותר, ולהגשים את החלום שלנו שהוא לעלות לליגת האלופות".

החלוץ סיפר גם על החשיבות של הזכייה במגן הכבוד: "זה תואר לא פחות חשוב מהשלושה הקודמים לו. כל העבודה הקשה שמכבי תל אביב עושה כדי למגר את האלימות בשיתוף פעולה עם האוהדים מבורכת, היום קיבלנו את הפרס וזה מאוד מבורך".

איזי שרצקי משוחח עם חלוץ מכבי תל אביב ברק בדש. קובי אליהו
שבוע גורלי. בדש עם שרצקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully