וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש שחקן אחד בעולם שלא צריך לעשות מה שאני אומר, וזה ליאו מסי"

שלוש שנים אחרי שסיים לאמן אותו, פפ גווארדיולה עדיין מתגעגע לפרעוש: בשיחה עם שחקניו בבאיירן, לקראת פתיחת העונה, הבהיר המאמן לשחקניו כי כולם חייבים להישמע להוראותיו, ללא יוצא מהכלל - למעט הארגנטינאי

פפ גווארדיולה עם שחקן ברצלונה ליאונל מסי. AP
"דברים יתנהלו כפי שאגיד, ואתם תקשיבו". חוץ ממך, ליאו/AP

שמו של פפ גווארדיולה נקשר עם הקבוצות העשירות של היבשת, לקראת תום חוזהו בבאיירן מינכן בתום העונה. נראה כי לברצלונה הוא לא יחזור, אבל ברור למי הוא מתגעגע בקבוצתו הקודמת: ליאו מסי.

בבילד דווח הבוקר (שישי) כי לקראת פתיחת העונה החדשה, שידר פפ לחץ לשחקניו בעקבות הכשלון לזכות בליגת האלופות בשנתיים האחרונות, וערך איתם שיחת תיאום ציפיות, שבמסגרתה דרש מהם, בפשטות, להתחיל לעבוד.

"השנה כולם ירוצו כפי שאני רוצה. דברים יתנהלו כפי שאגיד, ואתם תקשיבו. רק לשחקן אחד בעולם יש פטור מזה - מסי". פפ הבהיר כי לא יסבול אי ציות להוראותיו.

באיירן, אלופת הבונדסליגה בשלוש השנים האחרונות, פותחת הערב את העונה בבית מול המבורג, שניצלה מירידה בשנתיים האחרונות רק בפלייאוף. באיירן מקווה להיות הקבוצה הראשונה בתולדות הבונדסליגה שזוכה בארבע אליפויות רצופות: "אפילו הקבוצה הענקית של באיירן משנות ה-70' לא הצליחה לעשות זאת", אמר פיליפ לאהם.

Bayern debut just this Friday in the Bundesliga, in home game against Hamburg, which eventually ruled out signing on loan Alen Halilovic. (20.30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully