וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההפסד של פלזן למכבי ת"א ירדוף את השחקנים עד סוף הקריירה"

אלופת צ'כיה מתקשה להתאושש מההדחה ממוקדמות ליגת האלופות לפני יותר משבוע. שחקן העבר לדילסב ויז'ק נזכר בהפסד של דוקלה פראג להרטה ברלין ב-1979, המאמן קובק מודה: "הלחץ גדול"

מירוסלב קובק, מאמן כדורגל צ'כי. GettyImages
הדי ההדחה עדיין נשמעים בקול. קובק/GettyImages

ויקטוריה פלזן מתקשה להתאושש מההפסד למכבי תל אביב. יותר משבוע חלף מאז ה-0:2 הדרמטי של ערן זהבי וחבריו בצ'כיה, אבל הדי הכישלון עדיין נשמעים שם היטב. כמה ימים אחרי אותו הפסד, פלזן נפרדה מסלובצקו ב-2:2 ביתי בליגה, ובצ'כיה קשרו את איבוד הנקודות בקשר ישיר לכך שהקבוצה לא הצליחה להתרומם "מהקרשים" אחרי האכזבה נגד אלופת ישראל.

שחקן העבר לדיסלב ויז'ק, התראיין אתמול והשוו את ההדחה של ויקטוריה על ידי מכבי, לזו של דוקלה פראג על ידי הרטה ברלין מגביע אופ"א במרץ 1979. דוקלה סחטה אז 1:1 יפה בגרמניה במשחק הראשון ברבע הגמר, עלתה ל-0:1 בבית, אבל ספגה פעמיים, הפסידה 2:1 והודחה. "הייתי שם כשחקן נגד הרטה ברלין וההרגשה הייתה נוראית", אמר ויז'ק, "ההפסד של ויקטוריה פלזן למכבי תל אביב ירדוף את השחקנים שלה עד סוף הקריירה".

המאמן מירוסלב קובק, בו התקשרות הצ'כית ראתה כאשם העיקרי בהדחה על ידי מכבי תל אביב, אולי מרגיש את הכסא מתנדנד ואמר: "אני תמיד תחת לחץ, ואני צריך לחיות עם זה. עכשיו אני מרגיש יותר לחץ מאי פעם כי הדברים הולכים נגדינו".

החלוץ יאן הולנדה ניסה להרגיע ואמר: "התוצאות האחרונות הן לא טרגדיה, דברים כאלו קורים. אני חושב שהאוהדים ראו שנלחמנו, פשוט דברים לא התחברו לנו. אם ננצח את טפליצה במשחק הבא, נוכל לשנות את המומנטום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully