וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: תיקו דרמטי לטוטנהאם מול סטוק, לסטר עדיין מושלמת

התרנגולים הובילו 0:2 עד הדקה ה-78, אבל ארנאוטוביץ' (78 בפנדל) ודיוף (83) קבעו 2:2. הקבוצה של ראניירי שוב הרשימה עם 1:2 בחוץ על ווסטהאם, צמד ללוקאקו ב-0:3 של אברטון על סאות'המפטון

one

לאחר מחזור ראשון רווי הפתעות, ושמירה של מנצ'סטר יונייטד על מאזן מושלם עם עוד 0:1 קטן ביום שישי נגד אסטון וילה, נמשך היום (שבת) המחזור השני של הפרמייר ליג עם שישה משחקים. במשחק שפתח את היום אברטון נתנה הצגה עם 0:3 בחוץ על סאות'המפטון. טוטנהאם איבדה יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2 מאכזב מול סטוק ולסטר שמרה על מאזן מושלם עם 1:2 מרשים בחוץ על ווסטהאם.

רומלו לוקאקו שחקן אברטון חוגג (מימין). GettyImages
הקארמה לצדו. רומלו לוקאקו/GettyImages

סאות'המפטון - אברטון 3:0

רומלו לוקאקו העניק לטופיז ניצחון ראשון בסיינט מרי'ס מאז 2002 והפך לשיאן הכובשים הבלגים בפרמיירליג. שתי הקבוצות הגיעו למחזור השני אחרי תיקו במשחק הפתיחה, אבל אברטון הייתה יעילה יותר והותירה את סאות'המפטון ללא ניצחון. החלוץ הבלגי היה כאמור כוכב המשחק, עוד לפני השריקה. במהלך החימום, כדור שלו טס ליציע ופגע באוהדת מקומית, אז החלוץ ניגש אליה, התנצל והוסיף חיבוק. לאחר מכן, הקארמה הייתה לצדו והוא גם היה הרבה יותר מדויק. בדקה ה-22, דווקא אחרי קרן של הסיינטס, רוס בארקלי הוציא מתפרצת, ארונה קונה הרים מצד ימין ולוקאקו נגח פנימה כדי לחגוג את שערו ה-43 בפרמיירליג ולהתבודד כמבקיע הבלגי הבולט בתולדות הליגה. בדקת הסיום של המחצית הראשונה, לוקאקו הכה שנית. הוא חטף כדור, ביצע דאבל פס עם בארקלי וסיים בבעיטה שטוחה לרשת של מארטן סטקלנבורח.

גם השליטה של סאות'המפטון במחצית השנייה וכניסתו של ג'יי רודריגז, שחוזר לכושר אחרי היעדרות של יותר משנה, לא סייעו לרונאלד קומאן, שבשבוע שעבר השאיר את אחיו ארווין לנהל לבד את המשחק והפעם נעזר בקביים כדי להתייצב על הקווים, רק כדי לראות את השלישי ברשת של סטקלנבורח בדקה ה-84. לוקאקו השאיר למגן שיימוס קולמן שמסר לבארקלי, והקשר המוכשר סובב בימין לפינה הרחוקה וסגר עניין. הופעה מרשימה של אברטון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

המחווה של לוקאקו

שינג'י אוקזאקי שחקן לסטר. GettyImages
שער בכורה בלסטר. אוקזאקי/GettyImages

ווסטהאם - לסטר 2:1

שתי המפתיעות הגדולות של מחזור הפתיחה נפגשו באפטון פארק למשחק שבו הפטישים נחשבו לפייבוריטים, אבל הקבוצה של קלאודיו ראניירי השיגה ניצחון מפתיע והמשיכה את פתיחת העונה הנהדרת שלה אחרי ה-2:4 על סנדרלנד במחזור הפתיחה. שינג'י אוקזאקי, החלוץ היפני שהגיע ממיינץ בקיץ העלה את האורחים ליתרון ראשון בדקה ה-27 אחרי שנגח את הכדור החוזר מהבעיטה של עצמו לרשת של אדריאן. ריאד מחרז, החלוץ האלג'יראי שכבש צמד במחזור הקודם, קבע 0:2 בדקה ה-38 עם נגיחה מדויקת אחרי הרמה מצד שמאל. ווסטהאם, שהדהימה עם 0:2 באמירויות על ארסנל במחזור הפתיחה, לא נשברה וחזרה למשחק משער של שחקן הרכש דימיטרי פאייה שסובב לחיבורים בדקה ה-55, אך יותר מכך לא הצליחה להשיג. בתוספת הזמן אדריאן שוער ווסטהאם הורחק בכרטיס אדום אחרי שבעט בצורה מכוערת בבטנו של וארדי.

מרקו ארנאוטוביץ' שחקן סטוק מול קייל ווקר טוטנהאם. AP
החל את הקאמבק. ארנאוטוביץ', מימין/AP

טוטנהאם - סטוק 2:2

אחרי ההפסד הדחוק למנצ'סטר יונייטד במחזור הפתיחה, טוטנהאם חזרה לוויט הארט ליין בתקווה להשיג ניצחון בכורה, אך יצאה שוב לוזרית עם תיקו דרמטי במיוחד. שרדאן שאקירי, הרכש הכי יקר בתולדות סטוק, ישב עדיין ביציע וראה את חבריו מבצעים קאמבק מרשים. המשחק הזה החל מצוין מבחינת התרנגולים. אחרי שסיכן והחמיץ פעמיים בפתיחה, כריסטיאן אריקסן המצוין הרים כדור קרן לראשו של אריק דייר שנגח מקרוב לרשת כבר אחרי 18 דקות. ממש בהתקפה האחרונה של המחצית הראשונה, נאסר צ'אדלי הכפיל את היתרון בסיומה של התקפה נפלאה. הארי קיין שלח באגף שמאל את בן דייויס המגן השמאלי שהרים כדור לעברו של צ'אדלי שבעט מהאוויר לרשת. בדקה ה-78 החל הקאמבק של האורחים. מרקו ארנאוטוביץ' האוסטרי נתפס על ידי אלדרווילר ברחבה וצימק מהנקודה הלבנה. בדקה ה-83 הגיע השוויון. סטיבן איירלנד הרים כדור מצד שמאל, דיוף ספק שפשף בראשו את הכדור שהטעה את לוריס וחדר לרשת. 2:2 דרמטי בסיום, שתי הקבוצות עדיין מחפשות ניצחון בכורה.

סוונסי - ניוקאסל 0:2

סוונסי הרשימה מאוד במחזור הפתיחה ולא הייתה רחוקה מניצחון חוץ על צ'לסי האלופה, אך הערב בליברטי סטאדיום הביתי שלה היא השיגה ניצחון קליל. ג'ונג'ו שלבי הכניס כדור עומק מושלם לגומיס, שחלף על פני השוער ובאלנגטיות גלגל פנימה כבר אחרי 9 דקות. ניוקאסל חיפשה את השוויון, אבל איבדה את דריל ינמאט שהורחק בצהוב שני ואנדרה איו כבש את השני (52) שלו בשני מחזורים אחרי שהגיע בקיץ ממארסיי. אלכסנדר מיטרוביץ', החלוץ הסרבי שהגיע לניוקאסל בכסף גדול מאנדרלכט בקיץ נכנס כמחליף בדקה ה-82 וכמו במחזור הפתיחה הצליח לקבל צהוב אחרי 10 שניות.

משחקים נוספים

סנדרלנד - נוריץ' 3:1
לנוריץ': ראסל מרטין (26), סטיבן וויטאקר (37), נת'ן רדמונד (57). לנוריץ': דנקן וואטמור (88).

ווטפורד - ווסט ברומיץ' 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully