וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה לטינה 2015: ישראל הפסידה לקובה 81:76

14.8.2015 / 8:38

הנבחרת הצעירה שנשלחה לטורניר הידידות בפנמה פתחה עם הפסד במשחק היסטורי למרות שביצעה קאמבק במהלך הרבע האחרון. תומר גינת הוביל את קלעי הנבחרת עם 16 נקודות

תומר גינת שחקן נבחרת העתודה. מגד גוזני
הפסד. תומר גינת/מגד גוזני

נבחרת ישראל הצעירה פתחה הלילה (בין חמישי לשישי) את טורניר קופה לטינה 2015 שנערך בפנמה עם הפסד לנבחרת קובה 81:76. הנבחרת, שמורכבת ברובה משחקנים ששיחקו הקיץ בנבחרות ישראל הצעירות, בתוספת מספר שחקנים שסיימו את הנבחרות בשנים האחרונות, מודרכת על ידי פיני גרשון, כשגם יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי נמצא איתה בפנמה. השחקנים זכו לעידוד מכמה עשרות יהודים המתגוררים במדינה, שעשו לא מעט רעש באולם שהיה ברובו ריק, אך למרות שהיו בתמונת המשחק לאורך כל 40 הדקות, נפלה בסיום והפסידו לנבחרת הבוגרת של קובה.

ישראל פתחה את המשחק טוב, אך קובה ידעה לסיים את הרבע הראשון ביתרון 19:21. הרבע השני היה בשליטה קובנית, שהגדילו את היתרון וירדו למחצית ביתרון 34:39. המחצית השנייה התנהלה בשליטה של הנבחרת הלטינית שברחה ליתרון 49:60 בסיום הרבע השלישי, אך בשלב הזה ידעו שחקני הנבחרת לחזור להתמודדות, סגרו את ההפרש בצורה מהירה, ו-3 דקות לסיום צימקו את הפיגור ל-69:65 בלבד, אלא שמספר מהלכים טובים של הקובנים בסיום נתנו להם את הניצחון 76:81.

קלעו לנבחרת ישראל: תומר גינת 16, נאור שרון 14, רועי הובר 10, עמית שמחון 9, יונתן מור ונטע סגל 8 כל אחד, גולן גוט 6, איגור קולשוב 5.

ישראל תתמודד בימים הקרובים נגד קוסטה ריקה, שהובסה הלילה 76:58 בידי פנמה, ותנעל את הטורניר בלילה בין שבת לראשון נגד הנבחרת המארחת.

  • עוד באותו נושא:
  • תומר גינת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully