וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 14.8: טראורה חתם באסטון וילה, סולדאדו בוויאריאל

הקיצוני של ברצלונה עובר לאנגליה, הספרדי חוזר למולדתו. אנז'י סיכם בטוטנהאם, בנפיקה רכשה מאתלטיקו את ראול חימנס, ריאל מסמנת את וויליאם קרבאליו, אידריסו חתם בליגה החמישית בגרמניה

עריכת וידאו וקריינות: מרום שפיצר

העברות

* אדאמה טראורה עבר רשמית מברצלונה לאסטון וילה. וילה תשלם בסך הכל 12 מיליון יורו, בעוד שלקטלאנים תהיה זכות ראשונים עליו לכשיסתיים חוזהו בעוד שתי עונות.

* נשיא ליון אישר: טוטנהאם תרכוש את הקמרוני קלינטון אנז'י תמורת סכום המוערך בכ-10 מיליון ליש"ט. החלוץ בן ה-21 כבש 10 שערי ליגה בעונה שעברה.

* מי שיפנה את מקומו במצבת החלוצים של טוטנהאם הוא רוברטו סולדאדו, שעובר בהשאלה לוויאריאל.

* והשרשרת נמשכת. ההגעה של סולדאדו לאל מדריגל, אפשרה לוויאריאל למכור לאספניול את החלוץ ג'רארד מורנו תמורת 1.5 מיליון יורו.

* הבלם מאפו ינגה-אמביווה ששיחק בעונה האחרונה ברומא עובר לצרפת וישחק בליון אחרי שחתם על חוזה לחמש שנים. סכום ההעברה עומד על שמונה מיליון יורו.

* מוחמדו אידריסו, ששוחרר ממכבי חיפה בנובמבר 2014 וביתר העונה שיחק בשקנדיה המקדונית, חתם לעונה באורדינגן מהליגה הגרמנית החמישית. החלוץ בן ה-35 לא כבש אפילו שער אחד בעונה שעברה.

* בנפיקה רכשה מאתלטיקו מדריד את חלוץ נבחרת מקסיקו, ראול חימנס. המחיר: 9 מיליון יורו. העסקה הושלמה בדיוק שנה אחרי שאתלטי קנתה אותו מקלוב אמריקה תמורת 10.5 מיליון יורו.

* מי שעשה את הדרך ההפוכה, מבנפיקה למדריד, הוא הקשר ההתקפי הארגנטינאי לואיס פארינה, שהושאל לראיו וייקאנו עד סוף העונה.

* פנרבחצ'ה שילמה לבורסאספור 7 מיליון יורו והתחזקה במגן-קשר אוזאן טופאן (20), שנחשב לאחד מהכישרונות הגדולים של הכדורגל הטורקי.

* פיינורד קנתה מכרונינגן את הבלם הברזילאי אריק בוטגין תמורת 2.5 מיליון יורו. הוא חתם בקבוצה מרוטרדם עד קיץ 2019.

* מידלסברו סיכמה עם לסטר על רכישתו של החלוץ הוותיק דייויד ניוג'נט, שיירד לצ'מפיונשיפ, למרות עונה לא רעה במהלכה כבש חמישה שערים בפרמיירליג.

* אוגסבורג החתימה את מגן פורטו דניאל אופארה לשלוש עונות. הגנאי שיחק בעונה שעברה בהשאלה בבשיקטאש.

* ווטפורד הביאה בעסקת השאלה לעונה את ניית'ן אייק המוכשר מצ'לסי.

מוחמדו אידריסו שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
מידרדר. אידריסו/קובי אליהו

שמועות

* ב'אס' מדווחים כי אופציית הרכש החדשה והמועדפת על ריאל מדריד הוא הקשר האחורי וויליאם קרבאליו. ספורטינג, קבוצתו של הפורטוגלי שנבחר בקיץ האחרון האחרון לשחקן המצטיין של אליפות אירופה עד גיל 21, דורשת עבורו 45 מיליון יורו.

* ב'סקיי ספורט' מדווחים שלסטר קרובה להחתים לשתי עונות את גוקאן אינלר מנאפולי.

* 'דיילי מייל': למרות השמועות, למנצ'סטר יונייטד אין שום כוונה למכור את צ'יצ'אריטו.

* עוד מ'דיילי מייל': יובנטוס פנתה לצ'לסי בניסיון להחתים לפחות אחד מבין חואן קואדרדו וראמירס.

* ‎'דיילי מירור': מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד נאבקות על ניקולאס אוטמנדי מולנסיה. התכולים מעוניינים לחזק את הקישור בקווין דה בראונה ובאוטמנדי גם יחד.

* ב-ESPN מדווח כי היריבות ממנצ'סטר נאבקות גם על ילד הפלא בן ה-17 מאט סטיבנס, שכבש למעלה מ-50 שערים בקבוצת הנוער של ברנט בעונה שעברה והיה אחד הברגים החשובים בהעפלה של הקבוצה הבוגרת שלה. גם קריסטל פאלאס וסוונסי הגישו הצעות עליו.

* ב'סקיי איטליה מדווחים כי נוריץ' מצויה במו"מ מתקדם עם רומא על רכישתו של החלות מתיה דסטרו. פיורנטינה ובולוניה מנסות להחתימו במקביל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

צפו במאט סטיבנס כובש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully