וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הבלם חסוס רואדה סיכם לעונה עם אופציה לעונה נוספת

הספרדי בן ה-28, שבשנים האחרונות שיתף פעולה עם שחקנה החדש של מכבי חיפה, מארק ואליינטה, בהגנת ויאדוליד, ינחת בבירה, שם נזקקו בדחיפות לחיזוק בחלק האחורי

הבלם הספרדי חסוס רואדה סיכם הערב (חמישי) לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בבית"ר ירושלים, כך הודיע המועדון מהבירה. רואדה שיחק בשנים האחרונות עם שחקנה החדש של מכבי חיפה, מארק ואליינטה, במדי ויאדוליד. על פי הדיווחים שעלו במהלך הקיץ, לרואדה היו הצעות גם ממכבי חיפה ומהפועל תל אביב, אולם לבסוף הוא הצטרף דווקא לבית"ר.

הוא נולד בפברואר 1987 בבאדחוס, ספרד והחל את הקריירה במחלקת הנוער של ויאדוליד, שם התקדם לקבוצת המילואים של המועדון ולאחר מכן, גם לקבוצה הבוגרת, כאשר הוא יוצא לעונת השאלה אחת ב-2009/10 במדי קורדובה. רואדה ו-ואליינטה נחשבו לצמד מוביל בהגנת ויאדוליד ויצרו יחד שותפות מוצלחת. רואדה שיחק בוויאדוליד עשר שנים בסך הכול ואף שימש כקפטן המועדון.

בית"ר ירושלים, שאמש ספגה תבוסה 4:0 במשחק גביע הטוטו מול הפועל באר שבע, נזקקה נואשות לחיזוק להגנה לאחר שבחמשת משחקיה האחרונים היא הוציאה מהרשת לא פחות מ-15 כדורים. לאחר מכירתם של אלי דסה ושלומי אזולאי למכבי תל אביב בסכום גבוה, הקבוצה מהבירה פנתה לחיזוק הסגל.

בלם ויאדוליד, חסוס רואדה. GettyImages
זה האיש שיחזיק את הגנת בית"ר? רואדה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully