וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור שוב כבש, תיקו 3:3 דרמטי לגראסהופרס

החלוץ הישראלי מצא את הרשת בפעם הרביעית בחמישה מחזורים, אולם קבוצתו הסתפקה בנקודה אחת בלבד מול נועלת הטבלה ואדוז לאחר ששמטה יתרון שלוש פעמים

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
מכונת שערים. דאבור/GettyImages

מונס דאבור ממשיך לחורר רשתות בליגה השוויצרית, אולי בדרך לקבוצה אחרת, בליגה טובה יותר. החלוץ הישראלי, ששהה בארץ למשך כמה ימים ועשוי להישאר בגראסהופרס למרות הכול, לאחר שהקבוצה העלתה את הדרישות שלה מוורדר ברמן הגרמנית בנוגע לשחקן, כבש הערב (חמישי) את שערו הרביעי בחמישה מחזורי ליגה העונה. לצערו, זה הספיק רק לנקודה ב-3:3 המביך משהו של גראסהופרס, השנייה בטבלה ערב המחזור, במשחק החוץ שלה מול נועלת הטבלה ואדוז.

כבר בדקה ה-16 דאבור הגיע למצב מצוין אך הבעיטה שלו מתוך הרחבה הלכה לידיים של השוער. שש דקות חלפו ושום דבר לא יכול היה לעצור את החלוץ הישראלי, שהגיע לכדור קרן של קים קלסטרום הוותיק ונגח מארבעה מטרים פנימה. אלא שהיתרון של החרגולים החזיק מעמד בקושי דקה וחצי לפני שמורנו קוסטנזו ברח להגנה והצליח להשוות עם בעיטה מתוך הרחבה.

גראסהופרס לא התייאשה והצליחה להחזיר לעצמה את היתרון עוד לפני תום המחצית הראשונה, כאשר בדקה ה-37, הצרפתי יוריק ראבה ביצע דאבל פס עם דאבור, שהפעם סיפק את הבישול וראה את חברו לקבוצה קובע 1:2. 13 דקות לסיום, גראסהופרס שוב ספגה שוויון, הפעם משער של ההולנדי עלי מסאעוד, אבל בחלוף שתי דקות נוספות היא עלתה ליתרון שלישי במשחק, כאשר ניקולה גורג'ב בן ה-17 מצא את הרשת. לצערה, אפילו זה לא הספיק ובדקה ה-81 הטירוף נמשך עם שער שלישי בארבע דקות, כאשר הפעם פרנץ בורגמאייר, שחקן נבחרת ליכטנשטיין, קובע 3:3 פרוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully