וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינתיים רק למשחקי ידידות: קאקה חוזר לסגל נבחרת ברזיל

הקשר הוותיק, שעבר לשחק באורלנדו סיטי מה-MLS, זומן לסגל של דונגה לקראת משחקי ההכנה למוקדמות המונדיאל: "הוא מקור להשראה, הוא נותן לנו ניסיון ובגרות בזמנים קשים". ניימאר בפנים למרות המחלה וההרחקה, טיאגו סילבה בחוץ

קאקה שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
נעדר משני הטורנירים האחרונים. קאקה במדי ברזיל/רויטרס

אחרי קרוב לשנה, קאקה חוזר לסגל נבחרת ברזיל. קשר אורלנדו סיטי מה-MLS, שלא זומן למונדיאל הביתי בשנה שעברה ולקופה אמריקה בחודש שעבר, נכלל ברשימת השחקנים שזימן דונגה לקראת משחקי הידידות בחודש הבא בארצות הברית. הסגל כולל שחקנים רבים שלא לבשו את מדי הסלסאו לאחרונה, בניסיון לגבש סגל לפתיחת משחקי מוקדמות המונדיאל באוקטובר.

"קאקה הוא מקור להשראה, כמו רוביניו לפניו", הסביר דונגה את הזימון, והדגיש את הצורך בשילוב בין שחקנים צעירים למנוסים. "הוא נותן לנו ניסיון ובגרות בזמנים קשים, כשאנו צריכים את זה על המגרש ומחוצה לו".

הקפטן לשעבר טיאגו סילבה וקשר ליברפול פליפה קוטיניו לא זומנו לסגל, בעוד שחלוץ פ.ס.ז' לוקאס, מגן ארסנל גבריאל פאוליסטה וחלוץ זניט הולק זומנו, כמו גם לוקאס לימה מסנטוס שנקרא בפעם הראשונה ללבוש את המדים הלאומיים. ניימאר, שסובל מחזרת וממילא מורחק משני המשחקים הרשמיים הקרובים, זומן אף הוא.

  • עוד באותו נושא:
  • קאקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully