וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: ארמין אליץ' יגיע למבחנים

13.8.2015 / 20:09

הבלם הספרדי ממוצא מונטנגרי (23) משתייך לסגל ויאריאל ב' וינסה להרשים את יוסי אבוקסיס. הקבוצה נותרה עם שני זרים חתומים בלבד עשרה ימים לפני שריקת הפתיחה. המשחק נגד מכבי תל אביב נדחה לחודש הבא

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בני יהודה ממשיכה לחפש חיזוק כשנותרו פחות מעשרה ימים עד לשריקת הפתיחה של העונה בליגת העל. במחזור הראשון ייצאו הכתומים למשחק חוץ קשה נגד מכבי חיפה באצטדיון העירוני בחיפה, ונכון לעכשיו נראה שסגל הקבוצה רחוק מלהיות מוכן.

בימים הקרובים יגיע למבחנים ארמין אליץ', בלם ספרדי ממוצא מונטנגרי שמשתייך לסגל ויאריאל ב'. מדובר בשחקן בן 23 ששיחק בעבר בכל הנבחרות הצעירות של מונטנגרו. אם אליץ' יצליח להרשים את הצוות המקצועי, הוא יוחתם.

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
יחל את העונה עם סגל חסר? יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

אחרי פרישתו של הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס ממשחק פעיל, יש כעת רק שני זרים חתומים, והמאמן יוסי אבוקסיס רוצה להחתים שני זרים בתפקידי הבלם והקישור האחורי. מהשוק הישראלי צורפו עד כה רק אלמוג בוזגלו ורז מאיר, שכבשו את שני השערים בניצחון 0:2 על הפועל תל אביב בגביע הטוטו.

בקבוצה ינסו לצרף גם חלוץ ישראלי, אם כי נכון לעכשיו אין שחקנים פנויים שמעניינים את הצוות המקצועי. משחקה של הקבוצה נגד מכבי תל אביב בגביע הטוטו נדחה למועד מאוחר יותר במהלך חודש ספטמבר, זאת בשל השתתפותם של הצהובים במשחק אלוף האלופים בשבת הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully