וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואוורינקה דרש, קיריוס ספג קנס מה-ATP על "ההערה הפוגענית"

אחרי שהאוסטרלי הצעיר אמר לשוויצרי במהלך משחק: "מצטער להגיד לך, אבל שחקן אחר שכב עם החברה שלך", ואוורינקה הגיב בצורה נזעמת בחשבון הטוויטר שלו ובהתאחדות הטניס העולמית הענישו את קיריוס

ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי. GettyImages
חטף את העונש שלו. קיריוס/GettyImages

המהומה סביב ניק קיריוס וסטן ואוורינקה נמשכת. למי שפספס, האוסטרלי המוכשר בן ה-20, שנחשב לילד הרע של הטניס העולמי, הפסיד הלילה מערכה מול השוויצרי המצוין במסגרת טורניר מונטריאול ומיד לאחר מכן, כאשר השניים חלפו זה ליד זה באזור הרשת, זרק לעברו של ואוורינקה: "מצטער לבשר לך את זה חבר, אבל קוקיאניס שכב עם החברה שלך". חברתו של ואוורינקה, על פי הדיווחים, היא הטניסאית הקרואטית העולה והנאה, דונה וקיץ' בת ה-19 ואותו קוקיאניס מדובר הוא שחקן אחר בסבב.

לאחר המשחק, פנה ואוורינקה לחשבון הטוויטר שלו ותקף את המעשה של קיריוס: "כל כך מאכזב לראות ספורטאי אחר וקולגה מתנהג בצורה כה חסרת כבוד, אותה לא הייתי יכול לדמיין מעולם. לא הייתי אומר לאויב הגדול ביותר שלי את מה שהוא אמר לי. לרדת נמוך כל כך זה לא רק בלתי מתקבל, אלא גם בלתי נתפס מבחינתי. אין שום מקום להתנהגות כזו על או מחוץ למגרש ואני מקווה שהגוף האחראי לספורט שלנו לא יקבל את זה ויתייצב למען היושרה של הענף, אותה בנינו בעבודה קשה כל כך". אגב, ואוורינקה אפילו לא סיים את המשחק ופרש במהלך המערכה השלישית בטענה לפציעה בגב.

ואכן, בשעות הערב התברר שב-ATP היה מי שהקשיב לואוורינקה, אחד הכוכבים הגדולים ביותר של הענף היום. הנהלת הסבב הודיעה כי היא החליטה לקנוס את קיריוס בסכום שאינו ידוע בשל "ההערה הפוגענית שלו". קיריוס עצמו טען שואוורינקה הוא זה שעשה לו פרובוקציות ראשון: "הוא דיבר אליי יותר מדי שטויות ובלהט הרגע אמרתי משהו. לא יודע למה, פשוט אמרתי את זה".

בשעות הערב, קיריוס התנצל בחשבון הפייסבוק שלו: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו ולבקש סליחה על ההערות שלי במהלך המשחק מול סטן ואוורינקה. ההערות הללו נאמרו בלהט הרגע והן בלתי מתקבלות בכל כך הרבה מובנים. בנוסף להתנצלות האישית שעשיתי, אני מעוניין להתנצל גם פומבית. אני לוקח אחריות מלאה על מעשי ומביע חרטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully